2/4 FL SH ~20 min

• 10 antwoorden
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Mooie video, niets op aan te merken :) . Als je gecoacht wordt of een video maakt gaat het altijd goed hé :D

Voor de mensen die hem niet kunnen afspelen, installeer dit:
      http://www.gomplayer.com/codec/success.html?intCodec=8
      Het is de Camtasia codec.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja in flash werd ie nogal groot, als je wel weet hoe je hem in flash kleiner krijgt wil je dat dan even hier posten? :P
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Ik weet wel wat Flash is maar ik begrijp niet goed wat dit te maken heeft met je video...

Om je video kleiner te maken moet je hem "compressen", oftewel omzetten naar een andere codec. Dat kan gratis met het programma Mediacoder.

Misschien kan het ook in Camtasia zelf, maar ik heb met dat programma geen ervaring.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ah ok, want bij recommended format is daar flash (.swf denk ik) maar die compressed niet maar wordt alleen groter tov de raw file.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ey..... een FL video van Master Yoghi

die ga ik thuis op mijn gemakje checken morgen
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Even paar handen waar ik niet helemaal zeker van ben

~1.50 rechtsboven de 86 is toch gewoon een fold tegen 0.9 flop AF?
      ~2.20 rechtsonder KJs, toch gewoon 3-bet en niet alleen maar callen en dan op de turn iedereen check/raisen?
      ~3.00 linksonder A8s, is de turnraise goed? Ik heb veel outs en ik win van elke draw.
      ~3.40 rechtsboven ATo, goed zo met turn check behind en dan riverbet callen?
      ~4.15 rechtsonder, flush is toch makkelijk genoeg om te 3-betten?
      ~7.05 linksonder KJo, is K high hier genoeg om showdown te zien in zo'n kleine pot?
      ~7.55 rechtsonder A6o, kan ik de flop callen? En op deze river wel gewoon donken of toch c/r omdat hij zo agressive is?
      ~14.20 rechtsboven AKo turn nog eens betten op deze kaart?
      ~16.20 check behind op turn goed? weinig draws mogelijk, backdoor flush reken ik niet mee, kleine pot en met A high heb ik wel wat showdown value
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Yoghi,

Hele leuke video! Je legt ook veel uit, dus zeker voor de FL spelers onder ons zeer leerzaam.

Wat betreft je handen waarover je niet heel zeker bent...... Daarvoor zal ik Makomar even voor inschakelen! :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Makomar had wat problemen met megaupload ;)

http://www.filefactory.com/file/1387c7/
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, dus heb ik hem nu bekeken:

jouw vragen (ik neem nu gewoon nummers voor iederee hand):

1) Nee, A of K is in zijn range en speelt hij op deze manier, dus is jouw Flushdraw hier vaak goed. Call Flop, Call Turn, maar nooit moven tegen hem.

2) Oop ga ik hier ook altijd voor de 3-bet. Ik wil geen freecard geven en de deerde speler called zeker nog een 3-bet op de Flop, maar foldet misschien al voor een bet op de Turn.

3) Kan je doen, kan je ook alleen downcallen. Je hebt wel Foldequity met deze Turnkaart en misschien gooit hij af en toe een 4 in de muck op een Turnraise.

4) Raise Flop, Bet Turn, cb River. Jij wil die andere zeker eruit krijgen, MNURI lijkt super-agressief en donkt hier heel veel.

5) Ja, maar met J high flush call ik de Raise alleen tegen deze passieve speler.

6) Je hebt niet veel handen, denk ik. Als deze AF klopt is het een easy fold in deze pot op de Turn. Anders zie ik wel de Showdown.

7) Ja, Call Flop. Ik c/r de River voor de reden, die je ook in de video had: Hij is agressief en bet veel nog een keer voor value. Hij raised wel een Q high en K high Flush op de River, maar dat was het ook.

8) In deze grote pot en omdat hij een fish is, zeker. Hij called denk ik ook bijna any two op de Flop.

9) Tegen een fish bet ik de Turn ook nog een keer, omdat zij gewoon met any two de Flop callen en veel Straight-draws en Gutshots mogelijk zijn. Maar als hij de River kan bluffbetten is de checkbehind natuurlijk ook niet verkeerd.

Ik ga nog een tweede post maken met wat ik opgeschreven heb, nu is even eten klaar ;)
    • Makomar
      Makomar
      Black
      ~1:30: T6s call ik hier niet voor 1:5
      ~2:40: hier ook tegen iemand als MNURI met A high naar de Showdown gaat. Hij is agressief postflop en het is een goeie board om te bluffen.
      ~6:30: A6 Flopraise zeker callen, het zijn veel draws mogelijk
      A5 folden op deze Flop naar een 3-bet preflop. Hij heeft 20 pfr, wat een normaale TAG-waarde is. Als hij vaak de Turn behind checked kan je vaker de Flop callen, maar op deze board heb je helemaal geen outs.
      ~9:50: KT - Flop 3-bet naar de c/r om de andere eruit te krijgen en ook vaak naar de Showdown gaan op deze drawheavy board als blanks komen.
      ~12:50: T9o fold ik in de BB hier. c/r Flop b/f Turn
      ~14:40: 55 VPIP 2 AF lijkt agressief, als zijn River AF hoog is, kan je veel Rivers (moet niet deze zijn) River checkraisen, omdat hij misschien vaak any pair tegen A high betted.
      ~19:30: heel goed! tegen iemand met 31 WTS loose 3-betten preflop. Ook handen als bijv. JTs, T9s. Veel dry boards bluffen, als zijn range redelijk groot is.