2/4 FL SH ~20 min

• 10 antwoorden
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Mooie video, niets op aan te merken :) . Als je gecoacht wordt of een video maakt gaat het altijd goed hé :D

Voor de mensen die hem niet kunnen afspelen, installeer dit:
      http://www.gomplayer.com/codec/success.html?intCodec=8
      Het is de Camtasia codec.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja in flash werd ie nogal groot, als je wel weet hoe je hem in flash kleiner krijgt wil je dat dan even hier posten? :P
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Ik weet wel wat Flash is maar ik begrijp niet goed wat dit te maken heeft met je video...

Om je video kleiner te maken moet je hem "compressen", oftewel omzetten naar een andere codec. Dat kan gratis met het programma Mediacoder.

Misschien kan het ook in Camtasia zelf, maar ik heb met dat programma geen ervaring.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ah ok, want bij recommended format is daar flash (.swf denk ik) maar die compressed niet maar wordt alleen groter tov de raw file.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ey..... een FL video van Master Yoghi

die ga ik thuis op mijn gemakje checken morgen
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Even paar handen waar ik niet helemaal zeker van ben

~1.50 rechtsboven de 86 is toch gewoon een fold tegen 0.9 flop AF?
      ~2.20 rechtsonder KJs, toch gewoon 3-bet en niet alleen maar callen en dan op de turn iedereen check/raisen?
      ~3.00 linksonder A8s, is de turnraise goed? Ik heb veel outs en ik win van elke draw.
      ~3.40 rechtsboven ATo, goed zo met turn check behind en dan riverbet callen?
      ~4.15 rechtsonder, flush is toch makkelijk genoeg om te 3-betten?
      ~7.05 linksonder KJo, is K high hier genoeg om showdown te zien in zo'n kleine pot?
      ~7.55 rechtsonder A6o, kan ik de flop callen? En op deze river wel gewoon donken of toch c/r omdat hij zo agressive is?
      ~14.20 rechtsboven AKo turn nog eens betten op deze kaart?