sit and go bankmanagement

• Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      hallo,

ik probeer me aan de sng bankmanagent te houden maar nu vraag ik me eige af hoeveel spelers per tafel jullie bedoelen voor dit management?
      speel nu sng van 45 spelers omdat de prijzen anders vrij laag zijn. het word wel moeilijker om in prijzen te vallen maar dit ligt aan mezelf.

Wat geven jullie voor advies?
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Het genoemde bankrollmanagement voor SNG's geldt in principe voor de 1 tafel SNG's, hier is inderdaad de te winnen prijs lager, maar de kans om in de prijzen te komen is natuurlijk ook hoger.
      Voor de 45 man SNG's zou ik een conservatiever BRM aanhouden, omdat dit weer meer richting een MTT gaat, al is de payout structuur weer iets vlakker dan bij een normaal MTT.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      oke, heb je een voorbeeld van een bankmanament voor de grotere toernooien? 45 + bijvoorbeeld.

en met de 1ste tng bedoel je dan de gewone van 10 spelers? geen turbo ofzo neem ik aan.

en hoeveel toernooien adviseer je tegelijk te spelen?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi alex,

Gewone SnG's zijn met 10 spelers, dit kunnen ook turbo's zijn. Ik raad je echter aan om niet direct met turbo's te beginnen aangezien je dan goed de push-or-fold fase moet beheersen.
      Voor SnG'skun je het beste een bankrollmanagement hanteren van 50 buy ins.

Voor MTT's of SnG's met meer dan 10 spelers kun je het beste een bankrollmanagement hanteren van 100 buy ins. Dit aangezien de variance veel groter is. Het zal vaker gebeuren dat je niet ITM komt en dit mag natuurlijk niet ervoor zorgen dat je broke gaat.

Het aantal tafels tegelijk hangt echt af van je persoonlijke comfortzone. Wanneer je de strategie al goed beheerst kun je meerdere tafels spelen. Begin echter met 1 en concentreer je op het krijgen van goede reads op je tegenstander. Juist dit is vaak het verschil of je ver komt of niet.

Succes!
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      oke bedankt!

dit topic mag gesloten worden