spelen via 2 poker rooms

• Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Hallo,

Ik speelde eerst via poker stars, maar om kans te maken op de extra bonus heb ik me eige geregistreerd bij poker titans. Daar krijg ik nu strategie punten van binnen.

Maar ik speel ook nog op pokerstars. Kan ik hier ook nog strategie punten mee verdienen?

Ik heb mijn inlognaam al ingevuld achter poker stars (bij het bonus gedeelte op deze site) alleen ik krijg geen bericht en zie niets veranderen.
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi alex

De pokerstars account waarop je speelt, heb je die ook aangemaakt via PokerStrategy? of is dit een account die je al had voordat je lid werd bij Pokerstrategy? Wanneer dit zo is, is het helaas niet mogelijk om Strategypunten te verzamelen via je Pokerstars account en een reeds bestaande account kan bij pokerstars niet alsnog gekoppeld worden aan Pokerstrategy.

Bij Titan poker ontvang je nu gewoon je strategy points en je kun ook bij meerdere sites tegelijk je punten verdienen. Deze account dienen echter wel gekoppeld te zijn aan pokerstrategy.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Het voordeel van Titan is wel dat je meekunt doen aan de freerolls elke zondag en tevens deel kunt nemen aan de league.

Ik hoop dat je er zondag ook bij bent!

Meer info:

Registratieproces Titan freerolls (zie onderaan nieuws)
      Informatie League