Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL50: TT op bb vs unknown

• Leo
      Leo
      Bronze
      Full Tilt Poker
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.25/$0.50
      9 players
      Converter

Pre-flop: (9 players) Hero is BB with T T
      4 folds, MP3 calls, 3 folds, 3 folds, Hero raises to $3, MP3 calls.

Flop: 5 9 Q ($6.25, 2 players)
      Hero is all-in $7, MP3 calls.

Turn: 5 ($20.25, 1 player + 1 all-in - Main pot: $20.25)

River: A ($20.25, 1 player + 1 all-in - Main pot: $20.25)

Results:
      Final pot: $20.25

Door de limp/call preflop weet ik niet wat ik hier moet tegen unknown.
  • 4 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nh, als de Q een A was is het anders natuurlijk
      groeten
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik had hem zelf denk ik niet gepushed op de flop, zeker niet zonder reads oid.
      Volgens SSS heb je namelijk geen made hand, omdat er een Q op de board verschijnt.
      En met de call van hem preflop zou ik hem op een iets wijdere range zetten, waar je een Q misschien meer moet vrezen dan een A (tenzij hij Ax heeft, maar dat lijkt me geen hand om preflop mee te callen).

Misschien gewoon iets meer dan 1/2 pot betten, om te kijken waar je staat?
      Dus iets van $3.20 of $3.30, heb je nog genoeg om hem daarna te pushen als je zou willen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      een Q is een zeer klein deel van zijn range, met een A is het iets anders natuurlijk

groeten
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Een limp/call zou ik eerder verwachten met Ax, dan met Qx. Je kan hier prima een cbet maken en hier zou dat dus een push zijn. Zelfs met een 1/2 potsize bet commit je jezelf. Je bent dan dus All in op elke turn en dan kan je het er beter op de flop induwen.

Wanneer er een A op de flop kwam, dan zou ik 'm ook niet meteen wegleggen met een c/f. Die A kan voor hem net zo goed een scare card zijn. Maar tegen een unknown zou ik dan ws wel het zekere voor het onzekere nemen.