hallo allemaal

• ferry198
      ferry198
      Bronze
      halo allemaal ik ben ferry 26 jaar oud
      ik speel nu een tijdje poker online op everest ik heb ooit eens 10$ in gelegd daar. naar een paar weken kleine sit en go's was ik zo'n 7$ verloren.
      een paar weken mischien wel maanden niet meer gespeeld, op een gegeven moment weer begonnen maar nu met tafels binnen een dag van 2$ naar 10$ terug geschoten.
      ben wat gaan lezen en video's gekeken over poker en maak nu iets van 10$ per week.
      vond deze site en dacht gaat het eens proberen.
      nu verdien ik ongeveer 20$ per week, dit komt mede omdat ik nu een klasse hoger speel en daar minder roekelose mensen zitten. ik kan niet zeggen dat ik mijn brood er mee kan verdienen maar er zit een goed lijn in dus mischien ooit.
      tot zien ferry
      p.s. ik vind het leuk om ff reactie te krijgen.
  • 6 antwoorden
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Bij deze :)
    • scirocco92
      scirocco92
      Bronze
      Doe je netjes,

ben zelf ook nog niet zo lang bezig met dit fascinerende spel. Maar merk wel na het lezen van wat artikels hier dat ik toch een redelijke losse flodder ben/was. Probeer wat tighter te spelen, maar baal er dan van als het geluk me in de steek laat. Maar ook daar zijn stukjes over geschreven, zoals vooral niet tilten. Nu alleen me cash weer wat omhoog brengen en dan komt t met mij ook wel goed.

succes met pokeren en wie weet tot aan tafel.

groetjes pat
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi ferry,

welkom bij pokerstrategy!

leuk om te zien dat je spel nu iniedergeval winstgeven is. Blijf zeker de strategie artikelen lezen.
      en als je handen hebt waarover je twijfelt of je ze wel goed gespeeld hebt kun je ze altijd even op het forum posten en kijken wat andere mensen ervan zeggen.
      Probeer trouwens je doelen qua bankroll niet te strak te zetten zodat je geforceerd gaat spelen om een bepaalde winst te behalen in een voorafbepaalde periode. Dit omdat het soms ook wel eens tegen kan zitten en je dan misshcien meer/slechter gaat spelen alleen maar om een bepaalde winst te halen. Verder is het natuurlijk wel de bedoeling dat met de tijd je bankroll wel omhoog gaat :D . Dus wie weet misschien kun je er op n dag wel van rondkomen, maar probeer dit punt niet te snel te bereiken.

rest me nog te zeggen: succes aan de tafels!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Ferry,

Welkom bij PokerStrategy!

Goed om te horen dat je vooruitgang hebt geboekt. Wanneer je gebruik maakt van alle mogelijkheden die we je bieden kan dit alleen nog beter worden.

Check ook het nieuws voor alle promoties die we op dit moment hebben! Zeker weten dat er iets leuks voor je bijzit. ;)
    • ferry198
      ferry198
      Bronze
      bedankt allemaal maar ik hoop jullie niet gauw te zien aan een tafel
      dit is totaal niet rot bedoelt maar jullie hebben de zelfde articelen gelezen als ik en wie gaat er dan winnen?
    • dustje
      dustje
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door ferry198
      bedankt allemaal maar ik hoop jullie niet gauw te zien aan een tafel
      dit is totaal niet rot bedoelt maar jullie hebben de zelfde articelen gelezen als ik en wie gaat er dan winnen?
      de rake probably :evil: