Goeie dag

• scirocco92
      scirocco92
      Bronze
      Hallo peoples,

Ik ben Patrick, 29 jaar en kom uit t zuide des lands. Ik speel nu een klein jaartje poker. Maar tot een paar dagen geleden alleen met playmoney en in de pauzes op t werk. Na de link van deze site gekregen te hebben van een collega $50 dollar laten storten op partypoker, die ik nu keihard lig te verdedigen met wisselend resultaat. Met als resultaat dat er na hard werken nog maar $10 over is. Maar er zit weer een stijgende lijn in, en dat vooral na het lezen van wat artikels hier op PS, die echt wel werken.

Ik wens iedereen veel poker plezier toe en wie weet tot aan tafel

gr Pat
  • 3 antwoorden
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Hee Pat welkom op PS
      groetjes oet Mestreech
      Veel succes aan de Tafels.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi Patrick,
      welkom bij PS!

Probeer je inderdaad aan de strategy van de artikelen te houden. hopelijk zul je je bankroll dan weer vooruit zien gaan richting de $50 (en daarna uiteraard meer :D )

succes aan de tafels !
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi scirocco92,

Welkom bij PokerStrategy!

Met als resultaat dat er na hard werken nog maar $10 over is

Jammer maar.....

Maar er zit weer een stijgende lijn in, en dat vooral na het lezen van wat artikels hier op PS, die echt wel werken.

Je hebt het licht al gezien. ;) Post ook je handen op het forum. Dit is 1 van de beste manieren om snel vooruitgang te boeken. Daarnaast zijn er natuurlijk ook de video's en coachings.

Om je bankroll een boost te geven is ook ons TAF-systeem een zeer goede mogelijkheid. Meer info hierover kun je HIER vinden.

Verder we hebben we op dit moment vele promoties waarover je alles in het nieuws kunt lezen.

Veel succes aan de tafels!