jullie ervaringen

• Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Ik speel zelf al paar jaartjes poker, heb veel geld gewonnen door simpelweg te gokken en dus niet rieel te pokeren. Ben uiteraard ook aantal x broke geweest door mijn stomme speelstijl.

Sinds ik op jullie site terrecht ben gekomen probeer ik echt te kaarten volgende de voorgeschreven regels. Heb al geprobeerd via de sss op no limit maar dat ging niet helemaal super. Ben laatste dagen bezig met sng toernooien. Dit voorloopt al wel beter maar ik begrijp zelf wel dat resultaat pas op langere termijn zichtbaar is.

Wat zijn jullie ervaringen op sng gebied? (voor de mensen die echt het brm aanhouden voor sng)

Spelen jullie sng van 9 personen? En welke snelheid?( normaal/speed/surbo)

Ikzelf speel sng van 45 man. (op turbo) Dit omdat ik hier 1 op de 9 toernooien 2de moet eindigen om toch winst te maken. Als ik toernooien van 9 spelers speel moet ik van de 4 x 1 maal 1ste en 1 maal 3de eindige om winst te boeken.

Nogmals, wat zijn jullie meningen en ervaringen op dit gebied?
  • 10 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi alex,

De SnG's op Stars liggen me niet heel erg. Ik speel liever 10 man SnG's. Hier is het goed te doen om een mooi ROI te halen.

Toernooien met 100-200 man liggen me ook erg goed. Ik heb deze de laatste tijd niet heel erg veel meer gespeeld. Maar zoals aangegeven in de andere thread dien je wel een goed bankrollmanagement te hanteren (100 buy ins).
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      bedankt voor je reactie sharp.

waar speel jij je sng en waarom vind die van stars niet fijn?

heb je nog een paar tips van soorten toernooien die ik kan proberen?
      (kijken of er iets leuks tussen zit)
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Zelf vind ik de SnG's op Stars wel erg lekker spelen, (dan bedoel ik niet de turbo's), bouwde in het verleden mijn BR vooral op met SnG's van 18 of 45 man, daar was wel een aardig ROI% op te halen.