jullie ervaringen

• Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Ik speel zelf al paar jaartjes poker, heb veel geld gewonnen door simpelweg te gokken en dus niet rieel te pokeren. Ben uiteraard ook aantal x broke geweest door mijn stomme speelstijl.

Sinds ik op jullie site terrecht ben gekomen probeer ik echt te kaarten volgende de voorgeschreven regels. Heb al geprobeerd via de sss op no limit maar dat ging niet helemaal super. Ben laatste dagen bezig met sng toernooien. Dit voorloopt al wel beter maar ik begrijp zelf wel dat resultaat pas op langere termijn zichtbaar is.

Wat zijn jullie ervaringen op sng gebied? (voor de mensen die echt het brm aanhouden voor sng)

Spelen jullie sng van 9 personen? En welke snelheid?( normaal/speed/surbo)

Ikzelf speel sng van 45 man. (op turbo) Dit omdat ik hier 1 op de 9 toernooien 2de moet eindigen om toch winst te maken. Als ik toernooien van 9 spelers speel moet ik van de 4 x 1 maal 1ste en 1 maal 3de eindige om winst te boeken.

Nogmals, wat zijn jullie meningen en ervaringen op dit gebied?
  • 10 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi alex,

De SnG's op Stars liggen me niet heel erg. Ik speel liever 10 man SnG's. Hier is het goed te doen om een mooi ROI te halen.

Toernooien met 100-200 man liggen me ook erg goed. Ik heb deze de laatste tijd niet heel erg veel meer gespeeld. Maar zoals aangegeven in de andere thread dien je wel een goed bankrollmanagement te hanteren (100 buy ins).
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      bedankt voor je reactie sharp.

waar speel jij je sng en waarom vind die van stars niet fijn?

heb je nog een paar tips van soorten toernooien die ik kan proberen?
      (kijken of er iets leuks tussen zit)
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Zelf vind ik de SnG's op Stars wel erg lekker spelen, (dan bedoel ik niet de turbo's), bouwde in het verleden mijn BR vooral op met SnG's van 18 of 45 man, daar was wel een aardig ROI% op te halen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Dat Stars me niet echt ligt qua SnG's zal wel tussen mijn oren zitten. :D

Ik ben de 10-man SnG's gewend en daarvan is de prijzenpot iets groter. Die extra speler maakt me echt niets uit.

Tevens denk ik dat het niveau van Stars wel een stukje hoger ligt in vergelijking met andere sites als het gaat om SnG's.

Ook de grote MTT's die zij aanbieden is niet echt mijn ding. Te veel coinflips doordat het deelnemersveld zo groot is. Bijna al mijn leuke resultaten heb ik behaald in MTT's van 100-200 man.

De 180 man SnG's is wel een goede optie, maar daar ben ik nog niet echt aan toegekomen.

Party Poker vind ik daarentegen juist heel prettig om te spelen. Zowel de SnG's als de MTT's. Dat zit hem waarschijnlijk ook in de tegenstanders en de formats van de MTT's. Ook de aangepaste layout van PP vind ik erg prettig spelen.

Titan Poker is vooral gunstig voor de leden met een lagere bankroll. Ze bieden daar SnG's aan met een lage buy in en het nieveau van de spelers is dramatisch.

Full Tilt kan ik niet over oordelen aangezien ik daar niet speel.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      wederom bedankt voor je fijne reactie. (je vericht goed werk :) )

Ik vind het jammer dat vrij laat op deze site terecht gekomen ben. Want ik had al een account op diverse sites ( poker stars - party poker - everest )

en ik wil wel strategie points verdiene dus ben noodgedwonge op titan gaan spelen. Tilt poker ook nog een optie.

Ik heb nog wel geld op mun pokerstars account staan (30 dollar).
      dat wil ik omhoog krikken tot 50, dan whitdraw en dan storte op full tilt poker zodat ik mun deposist bonus kan krijgen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou nog niet op full tilt storten, je kunt beter de volle $600 storten aangezien je dan ook $600 bonus krijgt, zou zonde zijn om geld te laten liggen op die manier.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      oke dat is goed advies yoghi. zit er een bepaalde tijd verbonden aan die bonus? (of mag je er dan zo lang over doen als je zelf wilt?)

vertel eens iets over jou ervaringen yoghi?
    • Disability
      Disability
      Bronze
      @ Sharp

Denk dat dat inderdaad erg persoonlijk is, zelf ben ik namelijk juist niet zo'n fan van PP, heb er een tijdje gespeeld maar was er persoonlijk niet echt over te spreken. Wat betreft het niveau van van Titan (Ipoker) kan ik het alleen maar met je eens zijn, was eerst een regular op de $11 (deed niet aan BRM toen :D ) en zelfs daar viel het niveau me zwaar tegen, op Stars daarentegen was ITM spelen in een $11 SnG al een lastigere opgave.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      4 maanden ofzo heb je om die bonus te clearen.

Ik heb geen ervaring met SNGs dus kan ik er weinig over vertellen :P
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      oo helaas! maar dat over die full tilt bonus zal ik onthouden..