0,25/0,5 J7s

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0.25/0.50 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with J:spade: , 7:spade:
      3 folds, Hero raises, BB calls.
      (ok???)
      Flop: (4.00 SB) 6:heart: , 4:club: , 4:spade: (2 players)
      Hero bets, BB raises, Hero ???.

if call

Turn: (4.00 BB) 7:club: (2 players)
      Hero ??? (bets), BB raises, Hero ???( calls).

River: (8.00 BB) K:club: (2 players)
      Hero ???( checks), BB checks.

Final Pot: 8.00 BB
  • 4 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      preflop raise is ok.

flop is continuation bet. na zijn raise mag je callen denk ik.

deze turn zou ik c/c spelen.
      zoals gespeeld, denk ik niet dat je de river kan callen moest hij betten
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zelf zou ik preflop folden, maar dit kan ook.

call raise en dan c/c turn en river met dit board.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Blindbattle is altijd moeilijk. Agresiviteit is heel belangrijk.

flop ga ik hier callen, Villain heeft hier wel vaak niets, maar jij hebt geen foldequity als jij flop 3-bet spelt. Ik zal hier alleen flop 3-bet spelen, als dat vaak een freecard raise van Villain is.

Goeie turns ga ik naar flopcall c/r: ieedere A,K,Q, ieedere J, of 7. Als die andere 3 bet spelt, ga ik folden, alleen niet, als ik die J heb, of veel outs. als hij mijn c/r callt, en ik heb niets (op A,K,Q), ga ik zomige rivers betten, zomige c/f. Als met die riverkaart alle zijn draws 53, 78, 32 niets hebben (geen straat of paar), nog een keer betten, anders c/f. Jij kan ook dan best wel gewoon c/f spelen, omdat er gewoon niet echt veele draws mogelijk zijn, omdat ook een flushdraw met :club: op de turn, op de river kompleet is.

Als jij die turn donkt tegen freecard, moet jij zeker! callen, maar kan ook 3-bet/fold to cap spelen. Als jij in situaties net als deze niet zeker bent zal jij best b/c spelen.

River hangt ervan af, hoe jij tervooren gespeld heb. Zoals gespeld is c/c goed hier.

In een blindbattle is iedere paar al iets met dat je vaak naar het showdown gaat (hangt natuurlijk van de board en tegenspeler af). bluffen gaat ook profitabler worden, omdat de handranges zo groot zijn.

Maar het is wel moeijlijk, dus geen zorgen, als jij vaak niet weet wat te doen is. In ieder geval niet teveel folden.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Goed verhaal zeg. Errug leerzaam weer.
      Vooral dat je iedere AKQ op de turn gewoon c/r. Zo agressief zou ik het uit mezelf nooit gespeeld hebben.