10NL KK OOP push turn?

• Disability
      Disability
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($9.45)
      UTG+1 ($5.90)
      MP1 ($1.70)
      MP2 ($2.35)
      MP3 ($7.10)
      CO ($13.65)
      BTN ($1.75)
      SB ($9.25)
      BB ($9.95)

Pre-flop: ($0.15, 9 players)
      4 folds, MP3 bets $0.20, 2 folds, SB calls $0.15, BB bets $0.80, MP3 calls $0.70, SB folds

Flop: Q:spade: 7:diamond: 3:diamond: ($2, 2 players)
      BB bets $0.90, MP3 calls $0.90.

Turn: 6:spade: ($3.8, 2 players)

BB shows: K:spade: K:club:

Hier even een deel van een handje, ik zit met KK uit positie tegen een villain waar ik verder geen reads op heb. Villain callt mijn C-bet waarna de turn een tweede FD + straightdraws op het board brengt, mijn vraag is simpel, hier gewoon potsize of gezien de boardstructuur pushen?
  • 4 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Eerst, ge weet toch dat uw flopbet veel te laag is eh... Zeker 1.5 betten hier

Nu, met pushen op turn gade waarschijnlijk handen als KQ, QJ eruit duwen terwijl ge juist wilt dat die callen.

Ik zou gewoon +-potsize bet doen( rond 3$ ofzo), flushdrawers zullen meestal wel folden hier, terwijl zwakkere made hands zullen callen. imo
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Eerst, ge weet toch dat uw flopbet veel te laag is eh... Zeker 1.5 betten hier

Nu, met pushen op turn gade waarschijnlijk handen als KQ, QJ eruit duwen terwijl ge juist wilt dat die callen.

Ik zou gewoon +-potsize bet doen( rond 3$ ofzo), flushdrawers zullen meestal wel folden hier, terwijl zwakkere made hands zullen callen. imo
      Ja weet het C-bet is dramatisch, heel erg zwak zelfs.

Maar uitgaande van een grotere C-bet van rond de 1.40, (maakt de pot 4,80), is er weinig verschil meer tussen een potsize bet of een shove, gezien het feit dat villain nog een slordige $5 behind heeft dan, klopt toch? Oftewel ik breng mezelf zwaar in de problemen dankzij mijn dramatische C-bet (zeker gezien de FD op board).
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ja, moest ge 1.5 gebet hebben en em zou gecalled hebben kan je dan wel pushen op turn. Maar zoals gespeeld van u is 2/3 tot potbet op turn ook goe imo.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Bet meer op de flop, ~1.5$.
      Turn is opnieuw betten, ~3$. Pushen is teveel overbetten en daardoor zullen alleen betere handen je callen.