$4,50 180 sng qq vs jj

• markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t20 (9 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

saw flop|saw showdown

MP2 (t1190)
      MP3 (t1970)
      CO (t4834)
      Button (t2120)
      SB (t1490)
      Hero (t1320)
      UTG (t2120)
      UTG+1 (t807)
      MP1 (t1129)

Preflop: Hero is BB with Q, Q.
      UTG raises to t100, 7 folds, Hero raises to t180, UTG calls t80.

Flop: (t370) T, 2, 4 (2 players)
      Hero bets t260, UTG raises to t1940, Hero calls t880 (All-In).

Turn: (t3450) 7 (2 players, 1 all-in)

River: (t3450) J (2 players, 1 all-in)

Final Pot: t2650

Results in white below:
      Hero has Qc Qs (one pair, queens).
      UTG has Jd Js (three of a kind, jacks).
      Outcome: UTG wins t3450.
  • 4 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      weinig bijzonders, je krijgt een suckout, gebeurt helaas regelmatig :P

Je ligt voor maar door een raise van 5x de BB UTG zul je hier toch ook wel eens achterliggen, zelfs op het 4+.40 niveau van pokerstars ;)

Maar goed, je raist netjes om te zien waar je staat en je krijgt een call, wil weinig zeggen, maar je laat iig zien dat je ook wat hebt.

Ongevaarlijke flop komt, jij bet vrij flink, en UTG gaat allin. Met welke handen gaat hij allin nadat zijn UTG preflop raise geraised is door de BB? Ik mag aannemen met een monster dus je zult hier vaak achterliggen, tenzij het echt een volstrekte idioot is.

Goed, je moet hier dus folden, en wel om de volgende redenen:
      1) het is vroeg in het toernooi, je weet dus waarschijnlijk niet hoe je tegenstander speelt.
      2) je krijgt een UTG preflop raise, dit doen de meeste niet met minder dan een goede hand
      3) na een flinke postflop raise krijg je een allin om je oren.
      4) waarom in godsnaam je toernooi toekomst op het spel zetten voor peanuts, in vergelijking met later in het toernooi.

Ik zou als volgt denken. Meneer heeft een monster in zn handen (hoog pocket pair), meneer is een donk en raised met een klein pocket paar en hit toevallig zn trips op de flop, meneer is idioot en waarschijnlijk fransoos, en raised je met niets, en knalt met niet allin, en dus verlies jij (het is nog altijd poker....).

Kort samengevat, je ligt dus achter in alle gevallen, en je verliest dus zeker. Je mag hier dus gewoon niet allin gaan.

Je Preflop spel laat te wensen over hier, maar ik zou het zeker voor 180 punten ten opzichte van een1320 stack met QQ toch eens proberen. Hier valt over te discussieren.

Je postflop spel is waardeloos, lees bovenstaande.

Je tegenstander wint, logisch, anders was het geen poker geweest en had je dit niet gepost :D
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      het was idd een niet al te beste call, als ik niet geweten had dat dit een psycho was en al meerdere malen zulke moves had gemaakt. daarom was ik redelijk zeker dat ik de beste hand had, als hij aa / kk had gehad was hij preflop wss all-in gegaan (had hij eerder gedaan). maar ik geef toe het was niet de beste actie die ik gemaakt heb, was niet echt serieus aan het spelen.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      dus je hebt gelijk het was een bad play, ook al ging ik op mijn reads af, maar als de kaarten dan opengaan en ik krijg een suckout doet het toch even pijn :)
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      vriend,

met reads lig je 9 vd 10x voor, en dat was nu ook, MAAR zoals ik al aangaf, dit soort handen verlies je gewoon, het is nl een volslagen idioot en dus verlies jij :P

ik ben nog steeds aan het uittilten van vorig weekend, chipleader in een groot toernooi met gewoon 3x de hoeveelheid chips van de nr 2. En toen kreeg ik dit:

Hand 1:
      A-K in mn hand, flop komt A-A-K, ik denk nog, whoeoeoeoeo monsterflop! Knalt mn tegenstander allin met 9-9 dus ik nog gelukkiger, turn komt, 9, river komt, 9.....

Hand 2:
      Ik hit 4 of a kind op de turn, dus ga allin, tegenstander callt met een flush, en maakt met de river een straight flush

Hand 3:
      KK vs AA, ik hit trips maar hij helaas ook.... einde toernooi.

Eerste prijs was $ 6.000
      Ik kan je verzekeren, dan ben je ziek, heb gvd maandag een nieuwe muis en toetsenbord moeten kopen ;)