Stem op de winnaar van de tickets voor de Battle of the Donkeys!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      De wedstrijd van deze week was het schrijven van een artikel over de early fase van een MTT.

Alhoewel er maar 6 inzendingen zijn, zijn de inzendingen wel van goede kwaliteit. De inzendingen kunnen jullie HIER vinden.

Er zijn voor deze wedstrijd 2 tickets te verdelen voor de "Battle of the donkeys".

Het is nu de beurt aan jullie om te stemmen op de persoon waarvan jij vind dat die het beste artikel heeft geschreven.

De 2 winnaars ontvangen een ticket voor de Battle of the Donkeys van aankomende zondag.

Wanneer de winnaar al in 1 van de beide teams is ingedeeld dan heeft dit alleen invloed op de "backregeling". Deze persoon wordt dan aanstaande zondag niet gebackt, maar zal de opbrengst ook niet 50/50 hoeven te verdelen.

Zit de winnaar nog niet in 1 van de beide teams, dan zal hij meestrijden tezamen met de overige deelnemers om een plek in het team van de daaropvolgende week.

Stem in deze thread op de winnaar met een korte motivatie.

Jullie kunnen stemmen op:

Zeezout
      Pinowww
      Remmetje
      Disability
      Marcelhermus
      Roycus

Meer info over "The battle of the donkeys" kun je HIER vinden.

Jullie kunnen stemmen tot a.s. zaterdag 9.00 uur!
  • 28 antwoorden
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      tjonge jonge
      Het is zeer moeilijk deze keer om te beslissen ik ga er nog eens
      goed over nadenken !!
      geweldige bijdragen deze keer
      Moeilijk moeilijk
      wordt vervolgd
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      suc6 aan alle andere deelnemers aan deze wedstrijd. Moge de beste artikelen winnen :)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      ik stem op sojaboon ;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      me2!
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Niet op mij stemmen, mocht je dat uberhaubt va plan zijn ;) Daar was het niet voor bedoelt :P

Ik vind dat de overige deelnemers allemaal een ticket verdienen, op basis van hun artikel! Alle artikelen zijn goed in opbouw, en bevatten de juiste informatie. Wat ik bij de ene mis, lees ik weer terug in de andere. Bijvoorbeeld, Zeezout omschrijft de verschillende speel-karakters mooi, en zo lees ik bij Remmetje en anderen weer terug, dat je goed van te voren moet weten, wat de structuur van het toernooi is.........
      Pinowww heeft er zelfs een SHK aan toe gevoegd, en de voorbeelden van Disability, om positie te verduidelijken zijn ook helder :)
      Bij Marcelhermus vind ik het stukje van "Ga er eens goed voor zitten" een goede toevoeging.
      Al met al, geen makkelijke keuze :evil:

Mijn conclusie: Marcelhermus, Remmetje en ik zitten in 1 van de teams. Dat houdt nog 3 andere deelnemers over. Met 2 tcikets weg te geven, zou dat betekenen, dat er 1 niet mee kan spelen :(
      Ik stem op Zeezout, Disability en Pinowww :D
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      Ik laat mijn stem maar niet verloren gaan, maar omdat de Marcel, Rem en Roycus al een ticket hebben ga ik hier niet op stemmen :) . Dan houdt ik er nog 2 over (op mezelf stemmen doe ik maar niet :P ). En tussen deze twee stemmen is me niet gelukt.....
      Ze hebben allebei goede eigen artikelen geschreven. En ze zijn op dingen ingegaan die ik achterwege heb gelaten. Zo is mijn artikel vooral toepasbaar voor toernooien met buyins tussen de 5$ en 30$ en adviseer ik je om meer te luisteren naar mijn collega artikelschrijvers als het om freerolls gaat. Ik heb plezier gehad in het artikel schrijven en hoop dat ik een nuttige bijdrage heb geleverd aan de community.
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      mijn stem gaat naar Pinowww
      ten eerste als aanmoediging
      Ten tweede omdat hij een goed artikel heeft geschreven
      waarin vele aspecten worden beschreven worden pre en postflop
      worden behandeld en starthanden worden behandeld.
      en ook de positie vind ik terug.
      Mijn stem gaat dus naar Pinowww
    • stuss
      stuss
      Bronze
      kop = zeezout
      munt = pinowww

( beide goede artikels, en de meeste anderen hebben al een ticket)

en het wordt.............. munt

mijn stem gaat naar pinowww :spade:
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik stem ook op Pinowww
    • selgae
      selgae
      Bronze
      0ok ik stem op Pinowww succes ermee
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Door mijn griep pas nu mijn stem....

De bijdragen waren erg interessant om te lezen. Voor verschillende posts was iets te zeggen. Zo vond ik de voorbeeldhand van Disabiliy mbt de positie erg goed. Positie is een van de belangrijkste onderdelen van MTT-spel.

Bij Marcelhermus en remmetje was de aandacht van de opzet vóór het toernooi heel nuttig en bij Pinowww weer het overzicht. Ook het ingaan op de diverse speelstijlen in mijn eigen bijdrage was denk ik een goede aanvulling, maar ik kan veel vinden in de andere posts. Moeilijk kiezen dus.

Uiteindelijk kies ik denk ik toch voor Disablity. Na al verschillende post vooraf was het niet zinvol nog eens alles te herhalen en de nadruk op positie was dan ook een goede aanvulling. Overigens vond ik alle inbreng van goed niveau.

Komt bij dat Pinowww al genoeg stemmen heeft om te winnen en roycus, marcel en rem al in een team spelen.

Z.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik had eigenlijk op jou willen stemmen Zeezout, maar ik kreeg Ieniemini achter me aan
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Coward!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik wil jou nog weleens zien rennen als Ieniemini achter je aanzit! :D
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Dat doet me denken aan een paar schoenen die ik vandaag zag:

• anunaki
      anunaki
      Bronze
      organiseer een forummeeting Sharp en regel een Ieniemini... dan wil ik best een sprintje trekken:P
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Just you wait it Anunaki

Beware......

The revenge of Zeezout!!!!!!

I'll be BACK!
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      ey, nie fokke met ieniemini, anders roep ik tommie erbij :D