0,25/0,5 87s

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0.25/0.50 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with 8:club: , 7:club:
      2 folds, MP2 calls, MP3 folds, Hero calls, BU calls, SB folds, BB checks.

Flop: (4.40 SB) 2:club: , 6:heart: , T:diamond: (4 players)
      BB checks, MP2 checks, Hero checks, BU checks.

Turn: (2.20 BB) J:club: (4 players)
      BB checks, MP2 checks, Hero ???( bets), BU calls, BB calls, MP2 folds.

River: (5.20 BB) 4:club: (3 players)
      BB checks, Hero bets, BU calls, BB folds.

Final Pot: 7.20 BB
  • 12 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      goed denk ik
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Lijkt me ook goed :)
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Volgens mij is dit preflop een fold. Met maar 1 limper heb je niet de odds om te callen.

Turn hangt er een beetje om. Niemand had wat op de flop, en je hebt nu fd + gutshot. Maar aan de andere kant zijn er 3 tegenstanders, en de J is nou niet echt een blank. Ik zou toch turn c/c doen.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      preflop fold. ook als BU en SB altijd callen, krijg jij niet genoeg odds.

Turn: goed. Jij hebt flushdraw+gutshot, en misschien folden alle gewoon (semibluff)

river: lucker! ;)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      wat voor odds heb ik nodig om preflop mee te gaan???
      met SC
      met SG
      met PP
    • Makomar
      Makomar
      Black
      standard zou de SHC zijn.

Ik wil het hier die odds niet posten om teveele mensen te verleiden, deze calls te vroeg en hun pokercareer te maaken. sorry.

Het bestaan er charts, voor advanced Pre-Flop Play, maar die zijn voor Gold gedacht.

Ik zelf ga jullie ook raden erst die anderen dingen te perfektionieren. Niet alles op eens, maar step by step.

Als jullie post-flop nog niet goed genoeg zijn, maak jij misschien teveel fouten en verliest geld, als jij met andere handen gaat limpen, die niet op de SHC zijn.

Ik post al hier heel veel dingen, die eigenlijk advanced-play zijn. maar ik denk, dat deze dingen jouw post-flop play heel veel gaan helpen.

Ik wil gewoon niet, dat jullie pre-flop veel investieren, en dan en situaties zijn, waar jullie niet weten, wat te doen is.

Dus, go for Gold! ;)
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Makomar
      Ik post al hier heel veel dingen, die eigenlijk advanced-play zijn. maar ik denk, dat deze dingen jouw post-flop play heel veel gaan helpen.
      En dat wordt bijzonder gewaardeerd! :up :up :up

Ik zit bijna op 0,50/1,00 en dan kan ik proberen Gold te worden (mijn volume is te laag om het op 0,25/0,50 te halen).
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik kan niet tracken naar stars en moet binnenkort even wat SSS spelen op party voor 2k points en PT/PAHUD, veel kans dat ik dan even gold ben ;p
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Geen stress, jongens.

Jullie moeten nu niet proberen Gold te worden, alleen voor deze charts.

Het zou jullie niet helpen, als jouw postflop spel niet goed is!

Het gaat altijd, maar voor jullie nu nog veel meer erom, een goeie speler te worden, en niet heel veel te spelen voor een status.

Natuurlijk helpt het ook jouw spel, als jullie veel spelen. Maar beter niet veel, en concentreerd spelen, als veel en autopilot.

Ik heb veel tijd voor teorie opgewand, als ik op jouw level was. En ik ben er daarom niet langzamer door die limiets gegaan, dan andere, maar vaak wel effektiever.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      gold, gollllld, GOLLLLD!!! :)

Geen zorgen Makomar. Mijn speelvolume is min of meer constant, baan en gezin houden dat aardig in toom, dus al zou ik willen, veel meer kan ik er niet van maken. Maar op 0,50/1,00 krijg je 3x zoveel strategypoints op Party, dus dan maak ik - met mijn huidige volume - wel een kans, en ik ben ook wel aan wat nieuw materiaal toe geloof ik :)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik ben wel al eens gold geweest, maar niks van FL gelezen, en ik wil alleen die 400SP voor PT :)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      je hebt gelijk makomar. Ook met no limit ga ik denk ik wat rustiger aan doen... Ik weet vaak nog niet goed genoeg wat te doen post flop.