sharp80 vraag bonus???

• martijnouwe
      martijnouwe
      Bronze
      Hoi allemaal,

ik ben al geregistreed bij de sites waar je de bonus kan gebruiken ??

is het alleen zo dat je bij Titan de bonus kan ontvangen als je daar al geregistreerd bent. Omdat daar een optie staat dat je al een account hebt.

Ik kreeg nl. door dat dit bij partypoker zowieso niet kan omdat ik daar al gestort heb.

Graag ontvang ik wel mijn bonus op een site .........

groet pokerouwe :heart: :club: :diamond: :spade:
  • 4 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      hallo,

heb jij een account bij party, mansion, stars, titan en interpoker dan?? Want dan wordt het wel lastig volgens mij ja.
    • martijnouwe
      martijnouwe
      Bronze
      nog niet allemaal, maar het gaat om het idee
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ah, nou als je al een account heb kan je altijd depositen met een pokerstrategy bonuscode geloof ik. Voor die eerste 50 moet je een nieuwe account aanmaken. Ik hou niet zo van pp, dus ik raad je niet aan om daar te spelen met het startkapitaal, maar anyways, gl @ poker.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Om in aanmerking te komen voor een depositbonus van PokerStrategy dien je de pokerroom voor het eerst gedownload te hebben via Pokerstrategy en ook dien je de bonuscode van PokerStrategy te gebruiken.

Wanneer het mogelijk is om een bestaande account bij een andere affiliate te laten koppelen aan PokerStrategy dan kom je niet in aanmerking voor de depositbonus. Wel kun je vanaf dat moment StrategyPoints verzamelen door te spelen. Een uitzondering hierop kan zijn wanneer je zelf nog nooit een storting hebt gedaan op deze pokerroom.

Voor een overzicht van alle depositbonussen via PokerStrategy kun je HIER kijken.

Hoop dat ie zo duidelijk is. ;)