T$ @ Stars

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi Nick,

Je speelt afaik op stars. Nu heb ik een aantal vragen over vormen van "rakeback" daar.
      Als ik het goed begrepen heb, dan is het mogelijk om bij supernova 1.5k voor 100k fpp te krijgen.
      Nu zag ik jou ook iets posten op het Engelse forum over FPP inruilen voor buyins naar de softe qualifiers voor de sunday million. Vervolgens, wanneer je ticket voor sunday mil hebt, deze weer inruilen voor T$.

Zou je over dit alles wat meer kunnen vertellen? Ik zit er zelf namelijk over na te denken om weer naar stars te gaan en dit alles klinkt wel interessant ;)

Groeten,
      Leo
  • 3 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      wat moek er meer over vertellen? Je doet een qualie, welke je het best ligt ofzo, en dan win je eens, en dan doe je my tournaments in de lobby, en dan doe je "sunday million", en dan klik je unregister, en dan krijg je 215 dorral, waarmee je alleen s&g en tourneys kan spelen.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ja, dat dus... Is er een mogelijkheid om dat te gebruiken voor cashgames? Bijv. door playertransfer oid?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      Ja, dat dus... Is er een mogelijkheid om dat te gebruiken voor cashgames? Bijv. door playertransfer oid?
      je kunt ze aan mij verpatsen met 3% interest (das echt cheap, btw). Doe je player transfer, en dan mijn naam, dan doe je et voorstel, bijv voor 205$, en dan doe ik dat toch wel, en dan heb je het.