0,50/1,00 SH - AJo

• Classical
      Classical
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)    
      Position
      BB
      MP2

0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A:heart: , J:diamond:
      Hero raises, 4 folds, BB calls.

Flop: (4,50 SB) 4:heart: , 3:spade: , Q:spade: (2 players)
      BB checks, Hero bets, BB raises, Hero calls.

Turn: (4,25 BB) 5:heart: (2 players)
      BB bets, Hero calls.

River: (6,25 BB) 4:diamond: (2 players)
      BB bets, Hero calls.

Final Pot: 8,25 BB

Folden jullie dit ergens?
  • 4 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Als zijn stats kloppen niet nee, en anders waarschijnlijk ook niet :P
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik ben zelf net begonnen met limit, en dit soort dingen snap ik niet. Waarom zou iemand de raise op de flop, en een bet op de turn en river callen met ace high? is het niet beter om te folden en dan als je wel een made hand hebt dik afbetaalt te krijgen om dat hij denkt je uit de pot te kunnen bluffen?

plus als hij wel wat heeft gehit, al is het maar bottom pair (wat heeeeel goed mogelijk is gezien zijn vpip) zit je hem hier gewoon af te betalen met ace high. kan iemand mij de gedachte hier achter uitleggen?
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Het board is best wel drawy, en hij zou heel goed een draw agressief kunnen spelen op flop en turn waar ik dus nog voor zou kunnen liggen. Bovendien heb ik op de turn ook nog een gutshot plus wat outs voor de A en J, dus de calls op flop en turn zijn goed te verdedigen.

Maar dan de river. Hij bet gewoon door, ik heb niets gehit. Vraag is: kan ik dit callen voor 7:1? Ik weet het niet, en daarom post ik die hand hier :)
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Tegen deze Maniac zie ik zeker een Showdown. Die bet hier zeker ook met niets door.

En @NLDPeter: Het problem van Limit is, dat je nooit "dik afbetaald" word, omdat, wel, omdat de bedragen altijd hetzelfde zijn en wij niet zomaar een stack iemand kunnen afnemen. Ook zijn daarom de bluffs heel erg goedkoop, je moet niet potsize betten, maar in relatie tot de pot heel weinig. En trouwens gaan de goeie NL-spelers ook wel af en toe met A high naar de Showdown ;)