2 Wildcards te winnen voor "The battle of the donkeys"!!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Voor morgen zijn er nog 2 wildcards te winnen voor de "Battle of the donkeys"!

Ben je nog niet bekend met deze happening? Lees dan DIT nieuwsbericht voor meer informatie!

De volgende teams en deelnemers zijn nu bekend:

Team Sharp_80
      Sharp_80
      Roycus
      Sreteb
      Remmetje
      DukeFreedom

Team Sharkking89
      Sharkking89
      Xiqu0n
      Markuselitus
      MarcelHermus
      NLD Peter

Team Boschman:
      Boschman123
      Mikahakfin
      pro_king
      sevenruud
      Thomash37

Overige deelnemers:
      Pinowww (winnaar wedstrijd)
      Zeezout (winnaar wedstrijd)
      Disability
      *****Wildcard
      *****Wildcard

+ deelnemers die zelf de buy in betalen!

Op uitzondering van Zeezout en Pinowww heeft iedereen een backdeal. Dat wil zeggen dat wij de buy in betalen en de eventuele opbrengst 50/50 wordt verdeeld.

Voor deze backdeal zijn er nog 2 wild cards te verdelen!

Hoe kun je een wildcard winnen?

Schrijf in deze thread een betoog waarom jij zou moeten meespelen met dit event.

Maarrrrr, ik zal zelf niet de keuze maken! Wanneer ik het zo zou opzetten, weet ik al dat ik toch niet kan kiezen. :D Nee, mijn vrouw zal 2 leden uitkiezen op basis van jullie betoog/motivate en dergelijke. Zij kent jullie niet, dus er is geen vooroordeel! ;)

Overtuig dus mijn vrouw en niet mij!

Jullie kunnen jullie betoog in deze thread schrijven tot zondag 9.00 uur. Hierna zullen de winnaars bekend gemaakt worden.

Succes! :D
  • 21 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Waarom kiezen voor Elrio

Jezelf aanprijzen vind ik natuurlijk hartstikke moeilijk. Wie doet er dit nu, maar wat moet, dat moet :D
      Kwa pokerskill kan ik zeker niet zeggen dat ik een rasechte Fish ben, door pokerstrategy heb ik mijn inzicht in poker helemaal kunnen veranderen en veel kunnen verbeteren. Dit leidt uiteraard tot betere resultaten in MTT's met als hoogtepunt een tweede plaats in een 3$ MTT op titan met 185 deelnemers.

Mijn motivatie is om uiteraard zeer ver te geraken in de 100K op pokerstars om als ik gekozen word Mevrouw Sharp uiteraard niet teleur te stellen :D
      Uiteraard zal Mevrouw Sharp ook wel iets over poker weten, misschien zelf meer en is Mevrouw sharp een beter pokerspeler dan sharp zelf, wie weet :D .
      (Srry sharp maar het is toch de bedoeling om je vrouw te verleiden om voor mij te kiezen :D )

Zo dat was het zo een beetje, Kies mij en ik stel je niet teleur.
      Groeten aan Mevrouw sharp,

Elrio.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Joepie een extra kans :D
      Waarom zou ik eigenlijk een kans moeten krijgen om dit toernooi nog maar eens te spelen? Ik heb reeds eerder bewezen dit toernooi en het niveau erin aan te kunnen en denk dus wel dat ik de eer van deze site hoog kan houden. De eerste keer dat ik meedeed werd ik 999e van de 20 000 deelnemers. Hoewel dit natuurlijk slechts eenmaal gebeurd is (en dus ook met geluk te maken heeft) is dit best een resultaat waar ik trots op ben. Vorige week werd ik in mijn tweede deelname 6000e, wat dus een minder resultaat was maar toch kon ik niet ontevreden zijn over mijn spel. Ik weet dat ik heel rustig kan blijven als er veel geld op het spel staat (voor een arme student als ikzelf is 100$, dus 63€ best al een mooie som, voor een avondje werk) en dat ik in zo'n situaties dus nog steeds goed poker kan afleveren.

Ook denk ik dat het grote aantal spelers mij wel moet liggen aangezien ik vaak die ongelooflijk grote en langdurende freerolls op Stars speel, vaak ben ik het daar na en tijdje wel beu omdat er weinig tot geen uitdaging in zit. Dat gevoel heb ik dan weer niet bij de SHG waardoor mijn focus best wel lang op een relatief hoog niveau kan blijven.

Waarom zou ik nu wel ITM geraken terwijl mij dat vorige keer niet gelukt is? Natuurlijk weet ik dat niet zeker maar ik heb zoals eerder gezegd 1 keer gecashed op 2 deelnames (40$ op totale 22 $buy-in, i'm a winning player :D ) en het is dus niet zo dat het niveau te hoog is. Vooral in de early stages ben ik beter dan de meeste van de, toch wel zwakke, spelers van dit toernooi. Ook heb ik deze week vooral de artikelen in verband met de push or fold fase van SnG's en MTT's gelezen en geleerd. Ik ben ook van plan de charts bij mij te houden tijdens het toernooi, aangezien ik ze nog niet genoeg ken.

Nog een aantal zaken die misschien wel in mijn voordeel kunnen spreken. Ik ga nooit broke met AK preflop vroeg in een toernooi, ik word niet verliefd op AQ en kan dus deze grote handen wegleggen als ik merk dat ik beat ben. Ik denk dus wel dat ik deze plaats zou kunnen verdienen, maar natuurlijk moet mevrouw Sharp bepalen of ik die meer verdien dan de anderen.

Dus allerliefste mevrouw Sharp, ik hoop dat je mij die kans wilt geven. Als je voor mij kiest, zal ik mijn uiterste best doen om uw vertrouwen niet te schaden.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Gelieve op te merken dat ik als eerste

'mevrouw sharp'' :D
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      heb jouw betoog pas gelezen na het mijne gepost te hebben. :D
      Heeft een vrouwtjeshaai een bijzondere naam eigenlijk?
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
      Tuurlijk dek je maar in :D
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
      Tuurlijk dek je maar in :D
      Zo hoort het toch he :D
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      Sandmannetje, IK KIES JOUW !

Neeh,l
      waarom zou ik mee willen doen?
      Omdat het gaat over the battle of the donkeys. en ik wil graag mijn bankroll een keer opkrikken, omdat ik niet echt geld ga storten

Groeten.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo :)

Ik heb er lang over nagedacht, maar wil het toch kort houden...
      Zoals iedereen weet ga je over het algemeen beter presteren wanneer er meer railers aan het kijken zijn. Bovendien is het gezellig wanneer er veel mensen zijn ivm de drukbezochte topics. Speciaal daarom denk ik dat ik uitermate geschikt ben voor een wild kaart. Dit zou ik graag willen demonstreren aan de hand van een filmpje ;)

Succes met uitzoeken.

Leo
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      LOL elrio Jij gebruikt tenminste Hoofdletters in Mevrouw
      Nou Mervouw Sharp u heeft een moeilijke keuze.
      Succes ermee :D
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Betaal dit keer zelf wel de buy-inn vorige keer al geprofiteerd dus mensen die nog niet hebben meegedaan succes met je betoog en tot morgen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Omdat ik helemaal in de toernooi mood ben, vorige zondag een live freeroll gewonnen (60+ man), woensdag een HORSE freeroll 2es geworden.
      En zondag is de laatste dag dat ik poker tot na de examens :)
      vorige keer mocht ik ook meedoen maar ik had het te laat gezien dus nu check ik zeker het forum op tijd :D

groeten
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      ik wil m wel spelen
      laatste tijd niet echt goed meer, toch heb ik al nodige overwiningen op mijn naam heb ook mtt gewonnen met meer dan 3k deelnemers.
      en freeroll met 12k deelnemers.
      hier mijn opr:
      http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Clarkov/poker/results/B0F6B5E450E84AE09719903C5EF73FB2.html?t=2
    • Fransman
      Fransman
      Totaal
      De Texaan sprong op! Ik greep naar m'n borstkas, want ik kreeg zowat een hartaanval en verloor de controle over de kringspier. Een hete chili-scheet lag als ochtenddauw over de tafel, maar niemand die er om gaf. De bad beat was te heftig. Snel ging ik weer in 'cool'-mode. "Nice hand", zei ik beleefd terwijl ik de chips begon te stapelen. Nu was ik iemand om te vrezen. Las Vegas heeft kennis gemaakt met de Fransman

Pff wéér zo'n nachtmerrie...sta ik na jarenlang zwoegen eindelijk in een finale van een groot toernooi en dan gebeurt er zoiets..ik hoop dat ik nu toch de kans kan krijgen om mee te doen aan een groot toernooi!!

Gelukkig is "the battle of the donkeys" niet live en kunnen mensen eventuele gassen niet ruiken of horen :heart:
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Aangezien ik de vorige keer al de kans heb gehad om mee te spelen, schrijf ik nu geen betoog.

Ik hoop dat er iemand wordt uitgekozen die actief is in deze community en die ook nog een leuk potje kan pokeren!

Daarnaast zal ik waarschijnlijk wel weer aanwezig zijn als live reporter ;)
      Dat was de vorige keer ook erg leuk, aangezien ik er toch niet zo heel lang in zat.

Het wordt nu wel lastiger, want er is nog een extra team bijgekomen!!

Ik wil in ieder geval degenen die worden uitgekozen (en al zijn uitgekozen) alvast succes wensen!!!
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      Hallo :)

Ik heb er lang over nagedacht, maar wil het toch kort houden...
      Zoals iedereen weet ga je over het algemeen beter presteren wanneer er meer railers aan het kijken zijn. Bovendien is het gezellig wanneer er veel mensen zijn ivm de drukbezochte topics. Speciaal daarom denk ik dat ik uitermate geschikt ben voor een wild kaart. Dit zou ik graag willen demonstreren aan de hand van een filmpje ;)

Succes met uitzoeken.

Leo
      ROFL!!!!! :D Leeeeeeeeooooooh!!!!!!!
    • Fransjuh89
      Fransjuh89
      Bronze
      Ik wil ook een keer schijnen in een groot toernooi!!
      Geef mij die kans o god
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fransjuh89
      o god
      Dat is een lelijke fout, volgens mij moet dat toch echt "o godin" zijn...
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Volgens mij is ie ook al te laat ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      De winnaars zijn gekozen door Mevrouw Sharp :D

Zie DIT nieuws voor de winnaars.
    • 1
    • 2