Shit

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Natuurlijk was ik weer een aantal dagen te laat om PT te kunnen aanvragen.

Maar elephant is echt waardeloos. Ik snap het concept, maar niks lijkt te werken en ik vind dat PS hier echt een steek laat vallen.

Ik heb nu een database van Titan, zon 2000 handen. Ik kan geen nieuwe database maken, ik kan deze niet leegmaken. Ik krijg geen enkele hand van PokerStars erin. De HUD werkt niet met PokerStars op het moment.
      Alleen het bericht: Stats appear soon as you have played enough hands on this table... en dat blijft er staan.

In andere woorden, waardeloos. Kan ik PT nog krijgen?
  • 6 antwoorden
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      uhu...
      http://www.pokertracker.com/ :D

maar Elephant is prima software hoor btw, welliswaar nog in ontwikkeling maar als het bij jou zo zuigt heb ik toch het idee dat jij ergens een foutje maakt.

Succes ermee.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      hehe, yep het zal wel weer aan mij liggen... maar ik kan er wel heel weinig mee op het moment. Er is alleen nergens een fatsoenlijke handleiding te vinden.

Probleem is dat ik Stars er niet mee aan de gang krijg en daar speel ik eigenlijk alleen nog maar. Zal hem wel een keer opnieuw installeren. Toch vind ik het niet echt een goed idee om hem te vervangen met PT in alpha test fase.

Nu moeten leken als ik met een half programma aan de gang.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Probleem is dat PT3 nog helemaal nergens is.

En je kunt ook geen PT2 licenses meer kopen, dus is Elephant zo ongeveer de enige optie.

Kheb het nog nooit gebruikt, maar is er niet ergens in de HUD een optie waar je aantal handen kunt instellen voordat stats displayen? In PokeraceHUD is het standaard 20, misschien in Elephant ook?
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Geen idee, ik kan er vrij weinig vinden in het programma zelf, ik kan importeren van titan, alle grafiekjes enzo werken wel, maar instelling zijn er nog niet echt heel erg, behalve dan het filter.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      holdemmanager... beste wat er op het moment op de markt is.
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      De laatste beta van PT3 ziet er mooi uit, Holdem Manager is wellicht iets te vroeg gelanceerd maar ondertussen een topproduct geworden en dan hebben we nog PokerEV dat ook veelbelovend lijkt. Elephant heb ik nog niet getest.
      Ik weet echt nog niet wat mijn volgende programma gaat worden, maar ik wacht rustig af wie er als winnaar komt bovendrijven. Concurrentie is alleen maar goed voor mij als gebruiker :)