download problemen

• scirocco92
      scirocco92
      Bronze
      Hallo mensen,

Ik heb problemen met het downloaden van poker programma's.
      Als ik de download start krijg ik een virus melding dat iets te maken heb met banners. Als ik me virus scanner uitschakel, ken ik helemaal niks meer doen. Met het starten van de download doe ik dan uitvoeren en vervlogens gebeurd er helemaal niks. Dit is me nu gebeurd bij full tilt poker, titan en mansion poker, iedere keer de zelfde melding en de zelfde akties. Heb ook al ccleaner gebruikt om me coockies te wissen, resultaat blijft t zelfde. Nu ken ik wel pokeren doordat ik partypoker al heb. Maar zou ook graag de zondag toernooitjes van hier willen spelen. Iemand een oplossing of misschien het zelfde probleem. Laat het me weten.

Gr Patrick
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      het lijkt me wel dat het iets te maken heeft met de instelling van je virusscan/firewall. kun je bij je virusscan het bericht niet "ignoren"?
      maar verder ben ik ook niet n hele grote computer expert.

wat misschien een oplossing zou kunnen zijn
      dat je de setup via je account download op een andere pc, en dan die setupfile door stuurt per mail.
      Maar weet niet 100% zeker of dit werkt, dus wacht voordat je dit gaat proberen, even op bevestiging please.
      En verder is de kans erg aannemelijk dat je gewoon t zelfde probleem krijgt wanneer je de setup vanuit je mail download.

misschien kun je even precies zeggen wat de virusscan melding zegt, en welke virusscan/firewall je gebruikt (misschien hebben anderen gelijke problemen gehad, of weten iniedergeval een oplossing)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik raad je aan om de melding die je krijgt even te googlen. Misschien dat dat iets oplevert. Ik weet ook niet welke virusscanenr je gebruikt en wat voor melding je krijgt dus verder kan ik je niet helpen.