battle of the donkys

• koekieman1
      koekieman1
      Bronze
      hallo mensen ik zal me eerst effe voorstellen ik ben koekieman1,speel ongeveer een jaar of anderhalf poker.Ik heb nog steeds geen bankroll wat te wijten is aan een slecht bankroll manegment volgens mij.Maar goed ik hoorde van mijn broer roycus van de battle of the donkys en nou wil het zo zijn dat mijn aardige lieve broer ;-) mijn wil backen net zo als sommige van jullie.Misschien met een goed resultaat dat ik dan in de toekomst ook in HET team kan komen.Nou ik zie het vanavond wel in iedergeval succes en
      moge de beste winnen.
  • 6 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door koekieman1
      hallo mensen ik zal me eerst effe voorstellen ik ben koekieman1,speel ongeveer een jaar of anderhalf poker.Ik heb nog steeds geen bankroll wat te wijten is aan een slecht bankroll manegment volgens mij.Maar goed ik hoorde van mijn broer roycus van de battle of the donkys en nou wil het zo zijn dat mijn aardige lieve broer ;-) mijn wil backen net zo als sommige van jullie.Misschien met een goed resultaat dat ik dan in de toekomst ook in HET team kan komen.Nou ik zie het vanavond wel in iedergeval succes en
      moge de beste winnen.
      ROFL, je bent echt een dikke NOOB!!! Verkeerde plek voor dit onderwerp!! :D

Sukkel!! ;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      <3 broederliefde
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door roycus

Sukkel!! ;)
      de Noob is van de "overige deelnemers" wel de chipleader op dit moment....nu nog even leren de weg te vinden op dit forum :D :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Oorspronkelijk gepost door roycus

Sukkel!! ;)
      de Noob is van de "overige deelnemers" wel de chipleader op dit moment....nu nog even leren de weg te vinden op dit forum :D :D
      LOLLOL,....

maar inderdaad hij heeft het niet slecht gedaan voor de eerste keer :D Als ik het goed heb gezien, maak je dus een goede kans om volgende week in 1 van de teams te komen :)
      Houdt het forum/nieuwsberichten in gaten. Als het goed is, zijn dinsdag de nieuwe teams bekent ;)
    • YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      ik heb het een beetje gevolgd alleen wist jullie nicknames niet heb roycus en xiquon gevolgd xiquon had nog maar 1 big blind over ik snapte niet waarom die allin niet callde want hij foldt en houd dan nog maar 380 punt over ofzo

ik zou de volgende keer wel eens meewillen doen hopelijk biedt PS mij ook een kansje:)
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door YggiZ
      ik heb het een beetje gevolgd alleen wist jullie nicknames niet heb roycus en xiquon gevolgd xiquon had nog maar 1 big blind over ik snapte niet waarom die allin niet callde want hij foldt en houd dan nog maar 380 punt over ofzo

ik zou de volgende keer wel eens meewillen doen hopelijk biedt PS mij ook een kansje:)
      Ik was ook zwaar aan het nadenken. Het probleem was dat ik de slechtste hand ooit had (7/2o) en er voor mij geraised werd. Ik kon dus gokken in de hoop ik nog iets zou hitten of ik hoopte dat ik daarna nog iets beters kreeg. Uiteindelijk ben ik ook eruit gegaan op een a/7.