eerste toernooi gewonnen

• tuneboy2301
      tuneboy2301
      Bronze
      eindelijk voor de eerste keer 1e geworden in een toernooi!

was ook heel erg hard nodig, want door een gigantische downswing en best wel bad play (zat echt wel op tilt) was mijn bankroll gezakt van een dikke $300 naar (ja echt!) $18!!!

heb hiermee wat S&G's gespeeld van 1 dollar, maar dat wilde niet echt lukken. 2 dagen neit gespeeld, m'n laatse $6 gebruikt voor een $5 +0.50 buy in toernooi en maar zien hoe dat loopt. was de donks op de lagere limieten echt zat, die een reraise van 10xBB vanuit UTG callen met 89 offsuit en een straat floppen, dus vandaar.

Er deden 289 spelers mee en ik zat in de begin fase vrij goed, stack kunnen dubbelen en ongeveer rond average door het toernooi aanhet gaan. Paar flinke klappen gehad toen er nog 60 spelers over waren, en heb de hele tijd bij de laatse 5 gezeten tot aan de 40 man. Paar hele leuke handen gehad, en stond toen 16e of zo. Final table gehaald, stond toen 7e. Kreeg op een bepaald moment KK, doe een raise, gaan er 3 man all-in. Leg mijn hand netjes weg, en de mediumstack wint met JT suited met zijn flush en gooit de andere 2 eruit. Tot nu toe mijn beste fold ooit denk ik ;)

Laatste 3 spelers zat er 1 bij met meer dan 200k aan chips, wij zaten met zn 2en vrij dicht bij elkaar met zo'n 60k. De leader bleef maar stealen totdat ik KJs oppikte en hem allin raisde, hij callt met T9 suited en ik win de pot. speler 3 gaat er vrij snel daarna uit en we zijn dus nog maar met zn 2en. (verschil tussen 2e en 3e plaats was al zo'n $100)
      Ik was intussen chipleader geworden met een minimaal verschil van zo'n 30k chips. Ik pik KQs op, hij gaat allin en ik call. Hij showt QJs en op de flop komt K-2-2 rainbow, dus hij is zo goed als drawn dead. Ik win de hand evenals het toernooi en ben $433,53 rijker!
      Kwam dat even op een goed moment!

Nu flink aan m'n cashgame spel gaan werken en zeker niet onder mn bankroll gaan spelen.
  • 8 antwoorden