deepstacked vragen

• HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      een paar vraagjes over deepstacked:

- Vanaf hoeveel BB ben je deepstacked?

- Wat is het meest winstgevend: andere tafel zoeken of verder spelen met je grote stack?

- Als je doorspeelt, hoe kan je best spelen? Wat doen en wat zeker niet..

Alvast bedankt voor de mogelijke antwoorden ;)
  • 3 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Nou dat ligt er nou maar gewoon weer aan....

- Deepstackd is volgens RaSZi 160BB+
      - Het meest winstgevende is het maken van goede moves. Als jij denkt dat je een edge hebt op die andere deepstack dan zou ik blijven zitten maar voor veel beginners is het toch lastig hoor...
      - Als je doorspeelt moet je gewoon aanpassen aan zijn spel. Goed kijken naar de board voordat je het er met een set ingooit. Two pair is meestal te onveilig.

En tjah... gewoon op 300km/uur en zo nu en dan de handrem gebruiken...

Ik kan je niet echt een antwoord geven omdat het niet zo simpel ligt. Je moet het vooral oefenen en uitproberen. Dan komen de concrete vragen vanzelf wel.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      http://www.pokerhand.org/?1787301

hier net 400bb pot gewonnen.

Ik speelde hyperlag aan die tafel en zat die gast constant te kutten door hem te checkraisen enzo. Elke keer als hij foldde chatte ik: "Pwned", "Punished" enzo... Nou die gast ging dus op hyper tilt.

Dan is het alleen nog maar wachten op zo'n hand en hem precies zo spelen alsof je hem bluffed snappie.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      - Vanaf hoeveel BB ben je deepstacked?

150BB+ ongeveer.

- Wat is het meest winstgevend: andere tafel zoeken of verder spelen met je grote stack?

Je grote stack is van geen belang zolang de rest van de spelers aan tafel nog steeds 100BB's hebben. Indien sommigen eveneens deepstacked zijn, kijk je best naar hun kwaliteiten: zijn het fish, blijf dan zeker; zijn het tags, kijk dan uit wanneer je in grote potten met hen verzeild geraakt met kleine handen.

- Als je doorspeelt, hoe kan je best spelen? Wat doen en wat zeker niet..

- Betrokken raken in potten met andere tags die deepstacked zijn zonder een monsterhand.
      - Implied odds zijn meer van belang en je kan dus meer callen preflop met suited connectors en lage pp's tegen andere deepstacks.
      - Voor de gevorderde speler: je kan meer creatief zijn en je hebt meer ruimte om te bluffen.