SNG fulltilt poker

• edition001
      edition001
      Bronze
      vandaag bezig geweest op de SNG bij Fulltilt poker (is een SNG MTT)

geweldige poker site trouwens....

maar er is een hele dag een freeroll die naar de aussie miljons tournie gaat..

dus ik denk laat ik me geluk daar ook eens beproeven...
      in het begin is het een bingo spel iedereen gaat maar allin met de stomste kaarten ..
      maar gelukkig heb ik hier een aardige strategie opgebouwd... :D
      dus ik folde de handen waar ik normaal op speelde :rolleyes:

na een paar keer deel te hebben genomen aan die SNG gebeurde eindelijk waar ik op wachte .. de strategie die ik de hele tijd uitoefende kwam uit en ....voilla 1e plaats die toegang geef tot de satelite naar die aussie..
      is natuurlijk een tweede of ik die haal maar ben al blij dat ik van die duizende spelers de eerste plaats heb gehaald :D

BEDANKT PokerStrategy
  • 8 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Toppie!

Lekker gedaan!

En nu suc6 in kangaroeland!

Z.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Super om te horen! Echt heel netjes!

Laat je ons ook weten hoe het verder verloopt? Ben benieuwd.
    • edition001
      edition001
      Bronze
      nou die tournie....

eerste hand gelijk een bad bead :evil:

krijg een fullhouse K over Q , blijk mijn tegen stander K over A te hebben.

maar niet getreurd ... hehehe gisteren weer een sattelite gespeeld en weer eerste ...

dus nu op maandag herkansing en laat me dan niet meer zo makkelijk beet nemen .. :tongue:
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hehehe gisteren weer een sattelite gespeeld en weer eerste ...

Alsof het niks is! :D Ben benieuwd, maar je bent zeker niet kansloos wanneer je zo succesvol bent in de satellites! Succes!
    • tukker4life
      tukker4life
      Basic
      Gl, maar goed, die tweede sattelite is natuurlijk van een hoger niveau, moet je je ook op instellen
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik heb de 2de ronde gehaald van Poker after dark. Het was die 180 man mtt, en was 1ste geworden.....

Ik had al een paar keer meegedaan aan deze loterij(althans dat lijkt erop;) ), en helemaal niks. 2keer de finale tafel gehaalt, maar allebei dus niks....

Ik las deze topic, en dacht laat ik ook maar eens wat minder gokken, en mijn range wat inkorten :P

En zo dus wel een ticket gehaald :) )

Btw. in de laatste fase kom je wel wat meer aan pokeren toe, maar wees voorzichtig, want de "maniac" kan zo ineens weer in iemand opduiken ;)

OP NAAR DE 2de ronde !! :D
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik had een keertje de finale tafel gehaald van een satelite. Ik was redelijk shortstacked maar er was nog een dude die nog kleinere stack had. EP limped er zon dude. Ik heb AKs dus ik schuif all in om nog een keer die blinds te pakken. Die dude snapcalled me met AJ. Natuurlijk een J op de flop tering zooi lag ik eruit. Deden 500 man mee....

Ben ook een keertje 2e geworden in een 600 man mtt. Heads up had ik gewoon rete veel pech... :(

Ik haat tournooien om deze reden. Ze zijn opzich wel spannend. Maar ik haat die early fases waarin zoveel donkeys zitten. Ik heb nog niet echt geleerd hoe je goed tegen donks moet spelen in tourneys. Ze knikkeren me er altijd uit. Gisteren bijvoorbeeld bij de freeroll. IK had T9 en raise vanuit button. Zon dude called in de blinds. FLop is 236. Ik raise hij minraised. Ik shove all in omdat ik een read had dat hij dat vaak deed. Hij called met KJ.... bananenprutzooi.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Les 1: Bluf niet tegen donkeys! :D