Uphill met aces and kings

• Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Gegroet,

Ik heb tot op heden nog geen toernooi gewonnen, maar ik wou even melden dat ik nu een freeroll (hubble 12,000 spelers freeroll) aan het spelen ben en ik heb maar iets van 4 tot 5 handen gespeelt.

Allemaal KQ of hoger volgens de SHK. Ik moet jullie credit geven voor de briljantheid voor deze kaart.

Ik gebruik hem nu voor het eerste freeroll toernooi en ik zit op 10,000 chips zonder ook maar een echt risico genomen te hebben. We zijn nu met ietsje minder dan 3000 spelers over!

Ook had ik een 66, maar een paar callers en 1 raiser. SHK zegt dan folden zo vroeg in het toernooi, dus dat deed ik. Normaal zou ik hem spelen, maar nu had ik de juiste beslissing gemaakt!

Overigens heb ik al mijn gespeelde hands gewonnen met three of a kinds, full houses, two-pairs, flush. Nogmaals bedankt voor deze SHK, want nu kan ik met een vast structuur spelen en niet doelloos mijn chips vergooien op kansloze hands.

Ik houd jullie op de hoogte op welke plaats ik eindig. :D
  • 7 antwoorden
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      UPDATE: Ik ben op de 1109ste plek geëindigd. Ik werd verslagen door een bad beat flushdraw. Ik had een Ten of diamonds, ace high flush en de andere had Jack of diamonds, ace high flush.

Daarna had ik meteen weer een flush, maar een four of diamonds, queen high flush tegen een jack of diamonds, queen high flush.

Beetje pech dus, maar ging wel de goeie kant op, want ik ben nog nooit zover in die hubble's freeroll gekomen. :D
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Goed man! Voor volgende week kan je kijken of je je kan kwalificeren voor "Battle of the Donkeys"... Das nog veel leuker dan een freeroll ;)

Succes!
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Battle of the donkeys? Is dat ook op Pokerstars of?
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Yep, je kan hier bij het nieuws daar meer info over vinden ;)
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Ok, bedankt. Ik zal het checken :)

BLOG:

Heb zojuist weer een freeroll gedaan en mijn discipline ervoor is een klein beetje gestegen. Laatste keer eindigde ik als 1109ste en nu als 735ste.

Heb mij nu aan de SHK gehouden totdat ik weer zo nodig een all-in moest gooien met KQ suited.

Keep you informed.

BLOG:

Ga zometeen spelen in 3 freeroll's. 2 op Pokerstars en 1 op Full Tilt.

Pokerstars:

Freeroll Telegraaf Exclusive (daily freeroll): Plaats: 1500 nogwat (2-pair vs straight)
      Hubble's Freeroll: Plaats: 1100+

Full Tilt:

Dutch Residents only Freeroll $ 100,00: Plaats: 344ste. 1-pair vs 2-pair

Aangezien ik nog een work in progress ben post ik alleen even de plaats die ik behaal in deze freerolls.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Je bent er serieus mee bezig en dat is de belangrijkste stap.
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Dankje LurkerBelow :)

UPDATE:

Hubble's Freeroll: Plaats: 227ste van de 12,000 :) Ik heb me strict gehouden aan de SHK alleen de reden dat ik er uitlag was, omdat ik callde met een pair 7 op een flushboard met 61,000 chips. Heel stom en heb er zeker van geleerd.

Ga nu nog meer freeroll's doen nu ik de smaak te pakken heb! Keep you informed!

UPDATE: Niets meer gewonnen. Wel 11e geworden in een 225 speler-toernooi (20 ftp buy-in) voor de 750k satelite, maar niet genoeg, want ik moest minstens 7e worden. Helaas, maar wel mijn eigen fout door het niet volgen van de SHK.

UPDATE: Moderators deze thread mag dicht! Ik post nu alles in mijn BLOG-thread om het spamgehalte op elke topic te verlagen.