Quiz

• 4 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hoi dangerangel,
      zal ik jou eens wat zeggen? ik weet ook niet hoeveel fouten je mag hebben... :D liefst zo weinig mogelijk lijkt me.

maar even serieus. zelf ben ik ook pas de derde keer geslaagd. wat ik gedaan heb is dat ik alle artikelen die ik kon lezen, uitgeprint heb. die heb ik overal waar ik maar kon en tijd had gelezen. in de kroeg, op bed, op de wc ect. na een week heb ik de kwis weer gedaan en de geprinte versie naast me gelegd om evt nog wat op te zoeken, maar dat had ik niet meer nodig.
      neem de tijd ervoor om voor de kwis te studeren.

toevallig heb ik vd week meegekeken hoe een maat van mij de kwis deed en ik zag dat alle vragen in de teksten terug te vinden zijn.

have fun en drie keer is scheepsrecht
    • edition001
      edition001
      Bronze
      heb er 2 keer over gedaan, 1e keer lekker eigewijs en gelijk ff doen maar dat viel ff goed tegen... X(

toen alles maar gelezen en tis best interresant om te lezen.
      je steek er iniig veel van op.

en alle antwoorden staan erin.. :D
      suc6
    • Growface
      Growface
      Bronze
      Hehe ik had hetzelfde. Eerste keer gewoon gelijk gedaan maar niet gehaald. 2e keer alles ff gelezen en toen heb ik hem wel gehaald. Alle vragen zijn zeker terug te vinden in de tekst :)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      hehe, de 1e keer haalde ik het ook niet, de 2e keer hebe ik gewoon de antwoorden die ik niet wist opgezocht en voila..... geslaagd