0,25/0,50 - 85o in BB

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,25/0,50 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 8:club: , 5:diamond:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls, 6 folds, Hero checks.

Flop: (2,40 SB) T:diamond: , 4:spade: , T:heart: (2 players)
      Hero bets, UTG+2 calls.

Turn: (2,20 BB) 5:club: (2 players)
      Hero bets, UTG+2 calls.

River: (4,20 BB) 9:club: (2 players)
      Hero ??

Ik denk dat b/f hier het beste is (speelde ik helaas niet)?
  • 7 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ja, denk dat b/f het beste is.
      maar denk niet dat je moet verwachten dat je dan altijd zal winnen. ziet er een PP 66, 77 uit.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja. b/f. Het bestaan er wel veel handen met die hij zal callen (Ax, 22-33 misschien Kx, hangt ook van zijn limpingrange af), maar nooit betten. Met handen die jouw beat hebben gaat hij betten als jij checkt, dus moet jij bijna c/f spelen, omdat hij Ax, Kx, gewoon zal checken. Het kan natuurlijk zijn, dat hij probeert zijn 4, of 22-33 voor value te betten, en jij foldet die beste hand.

Dus b/f, ook als jij vaak beat bent. Als hij op deze board die Flop called heeft hij vaak een hand, als hij die Turn called, zeker.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Ja, klopt helemaal. Ik checkte, hij checkte behind en liet 64s zien, dus met b/f had ik waarschijnlijk een BB meer gewonnen hier...
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, een zwaake 4 kan hij natuurlijk hier nooit betten. Met welke slechtere hand zou jij zijn bet ook kunnen callen?

Deze Valuebets hebben hetzelfde concept, dat ik probert heb uitteleggen in de "sticky" hand. Lees dat nog een paar keer door. Als jij het niet verstaat, zeg dat maar, en ik probeer het anders te schrijven.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Ik snap het concept imniddels wel, ik pas het alleen nog niet altijd toe :)
      Nu net in een kleine sessie trouwens wel een paar keer b/f op de river gespeeld, waar ik anders c/c had gedaan. Heeft volgens mij wel een paar BBs opgeleverd...
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Alles klaar. Marginal valuebetten word altijd belangrijker als jij begint hooger te spelen. Voor dat moet jij natuurlijk goed worden en handranges afschatten, en het board goed kunnen lezen.

Het is moeiljik, maar jij zal ook gewoon en praxis zien, wanneer het lukt/goed is wanneer niet :)

Natuurlijk bet jij dan ook vaak een slechtere hand "voor value", maar dan denk erover na, wat gebeurt zou zijn, als jij gecheckt hebt.

Normal spel jij c/c, als die kans groter is, dat hij gaat bluffen, dan dat hij gaat callen met een slechtere hand. En b/f of b/c vice versa.

Maar jouw handbewertingen worden ook altijd beter Classical. Ik zie dat jij veel over jouw spel naardenkt, en het verbetert. Keep it up! :)

En henne spelt trouwens al heel goed ;)
    • henne007
      henne007
      Bronze
      bedankt voor het compliment,
      nu nog proberen altijd zo geconcentreed mogelijk te spelen.