NL10: TT hits set op flop

• GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Hoi,

Hier nog een hand die ik tegen kwam, ik vraag me af of ik dit nou goed heb gedaan of niet. Alvast bedankt voor het commentaar.

saw flop | saw showdown

Button igorowitz ($1.75)
      SB Charly1977 ($3.57)
      BB bolderizzz ($2.27)
      UTG czyyr ($0.93)
      UTG+1 bladdl ($5.21)
      CO-1 paddles1 ($7.48)
      CO GroteA ($1.70)

Preflop: GroteA is in the CO with T:diamond: T:spade:
      2 folds, paddles1 calls 0.10, GroteA raises to 0.50, 3 folds, paddles1 calls 0.40.

Flop (1.15) T:heart: 6:diamond: Q:diamond:
      paddles1 checks, GroteA bets 0.30, paddles1 calls 0.30.

Turn (1.75) 2:diamond:
      paddles1 checks, GroteA moves all-in for 0.90, paddles1 calls 0.90.

River (3.55) 9:club:

paddles1 shows 5:diamond: 4:diamond:
      GroteA shows T:diamond: T:spade:

paddles1 wins 3.55 with Flush (Diamonds) with Queen high
  • 7 antwoorden
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      hey,

Je bet te weinig op de flop volgens mij maar verder doe je alles goed. Set kun je niet wegleggen, das wat ik dr van denk iig.
    • iterums
      iterums
      Bronze
      Bet minstens 1 op zo'n board. Je geeft hem een veel te goede prijs om te callen
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Allereerst kan je beter de results weglaten, dit kan beoordelingen beïnvloeden.

Dan de hand zelf, op de flop moet je zeker weten meer betten!!
      Je hit wel trips, maar er liggen straight/flush draws, dus dat is gevaarlijk.
      Je mag Villain niet de odds geven om jouw bet te callen.

Je moet denken aan 3/4pot bet.
      Maar aangezien je nog maar $1.20 hebt, heeft het geen zin om $1 te betten bijvoorbeeld, want dan blijf je met $0.20 zitten...
      Dus ik zou gewoon pushen op de flop.
      Als hij dan callt, heeft hij eigenlijk niet de odds daarvoor, dus zal hij op de lange termijn verlies draaien (en jij dus winst).

Dus pushen op de flop!!
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey BigA,

Prima handje zo... op de flop moet je echter wel rosseh :) )
      Omdat je daar nog zo weing over hebt en een made hand hebt moet je allin ;)
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Thx voor de tips mannen,
      Ik zal voortaan de Results weglaten.

Ik ben er dus wel achter dat ik op de flop dus meer moet zetten, misschien ben ik toch wel bang dat er dan niemand met mijn set meegaat en dus niets verdien. Ook al is dat met dit resultaat hetzelfde gebeurd ;)

gr.

arie
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Don't be sad ;)
      Je moet inderdaad gewoon inzetten.
      Je moet maar eens kijken bij "It happens...", staan wel een paar voorbeelden van mensen die een goede hand slowplayen, is in de meeste gevallen niet verstandig, omdat je hand er zeer waarschijnlijk niet op vooruit zal gaan op de turn/river.

Ok, als er een flop is als 39A en jij hebt AA, dan zou je natuurlijk kunnen overwegen om niet meteen te pushen omdat je wat mensen mee wil hebben, maar in de meeste gevallen gewoon vasthouden aan je standaard bets!!
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Push flop, je hebt nog iets meer dan een potsize bet. De bet die je deed gaf de FD de odds om te callen. Je staat op de flop ws voor, dus duw dan gewoon je geld erin.

Slowplay moet je bijna niet doen. Alleen mss als je een FH flopped, met een set moet je gewoon betten (ook al is het een set A). Je moet ABC poker spelen, dat houdt in dat je goede kaarten bet en niet blufft.