A9o button

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ik had deze waarschijnlijk moeten folden preflop, maar is het voor de rest goed gespeeld? Ik had gemerkt dat de chipleader zeer veel handen mee limpte om dan te check/folden als hij niets had.. daarmee dat ik dacht mijn kans eens te wagen.

Titan Poker "TURBO" Columbia 30/60, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button [color:#C00000]Button (2680)[/color]
      SB SB (2440)
      BB BB (960)
      UTG (1380)
      UTG+1 (1020)
      CO-1 (2560)
      CO CO (3960)

Preflop: Button is on the Button with 9 :spade: A :heart:
      3 folds, CO calls 60, Button calls 60, SB calls 30, BB checks.

Flop (240) 5 :club: J :spade: 3 :club:
      SB checks, BB checks, CO checks, Button bets 240, 2 folds, CO calls 240.

Turn (720) 2 :heart:
      CO checks, Button bets 720, 1 fold

Button shows 9 :spade: A :heart:

Button wins 1440 with High card: Ace
  • 5 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      1. fold preflop
      2. c/f flop, of bet 160 als je zonodig wil bluffen (vind ik op deze flop uiterst onintelligent btw)
      3. c.f turn, of bet 2/3 pot als je wil second barrelen, maar second barrelen lijkt me al helemaal niet slim hier.
      4. niet je hand showen als er geen showdown is, is -ev.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      1. fold preflop
      2. c/f flop, of bet 160 als je zonodig wil bluffen (vind ik op deze flop uiterst onintelligent btw)
      3. c.f turn, of bet 2/3 pot als je wil second barrelen, maar second barrelen lijkt me al helemaal niet slim hier.
      4. niet je hand showen als er geen showdown is, is -ev.
      1. zoals ik zelf al eerder aangaf :)
      2 en 3.. ik was er vrij zeker tot zeker van dat hij niets had, ik dacht dat ik een goede read op hem had
      4. talking-poker showed men hand, ik muck vrijwel altijd

Toc bedankt! Ik apprecieer je feedback ten zeerste.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      2 en 3.. ik was er vrij zeker tot zeker van dat hij niets had, ik dacht dat ik een goede read op hem had

dat is geen goede reden om een potsized bet te maken. Daarbij, je KUNT niet zeker weten dat hij 'niets' heeft. Vooral op dit board, als hij vaak meelimpt. Dat is simpelweg nergens op gebaseerd. Leg mij eens uit hoe je je tegenstanders' hole cards kunt zien? Ik wil dat ook leren ;) .
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ok, got me there :) .. laat ik het zo zeggen. Moest hij mij gereraised hadden dan wist ik vrijwel zeker dat hij een goede hand had en legde ik hem gewoon neer. Hier checkt hij tweemaal naar me toe, dat was zeker bij hem een teken dat hij niets had.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Ok, got me there :) .. laat ik het zo zeggen. Moest hij mij gereraised hadden dan wist ik vrijwel zeker dat hij een goede hand had en legde ik hem gewoon neer. Hier checkt hij tweemaal naar me toe, dat was zeker bij hem een teken dat hij niets had.
      c/c kan ook heel sterk zijn. Hier betekent het echter vaak een draw.