Nl50 Qq

• elrio
      elrio
      Bronze
      Weet niet of dit een goede fold is na een raise en reraise, ik stelde zelfde vraag in coaching daarstraks en Berliner zei dat ik kon pushen omdat de raise en reraise ranges van CO en Button groot genoeg zijn om te pushen, als de raise en reraise uit UTG en UTG+1 gebeurde zou ik kunnen folden maar hij stelde hier een Push voor. Spelers waren Unknown en wist niet echt wat te doen.

Dus goede fold of zoals Berliner zei een push beter

Titan Poker Boudin 0.25/0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Button ($12.50)
      SB Hero ($9)
      BB ($28.70)
      UTG ($59.70)
      UTG+1 ($10)
      MP ($52.40)
      MP ($9.50)
      MP ($49.50)
      CO-1 ($36.90)
      CO ($78.75)

Preflop: Hero is in the SB with Q:spade: Q:club:
      6 folds, CO raises to 1.50, Button raises to 4, 3 folds
  • 5 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Persoonlijk push ik hier AKs, QQ+.

Folden is hier ook niet verkeerd, omdat het wel marginaal is.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Had 'm denk ik ook gepushed hier.

Het is overigens heel goed dat je naar coachings gaat en dit soort vragen stelt. Maar kan je het svp uit je OP laten? Dat beinvloed namelijk ook mensen, zet het er dan later bij of zo.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sreteb
      Had 'm denk ik ook gepushed hier.

Het is overigens heel goed dat je naar coachings gaat en dit soort vragen stelt. Maar kan je het svp uit je OP laten? Dat beinvloed namelijk ook mensen, zet het er dan later bij of zo.
      Ik weet nie juist wat je bedoelt met OP sreteb?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Openingspost. Hij bedoelt dat je beter dat stukje dat je het gevraagd hebt weg kunt laten omdat anders mensen misschien een ander antwoord geven dan ze eerst zouden doen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Openingspost. Hij bedoelt dat je beter dat stukje dat je het gevraagd hebt weg kunt laten omdat anders mensen misschien een ander antwoord geven dan ze eerst zouden doen.
      Ahja dus gewoon hand laten zien en achteraf Advies van Berliner laten zien. Okej