beste pokerroom voor sss

• Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      hallo wat vinden jullie de beste pokerroom voor de SSS?
      Ik weet dat dit per persoon verschillend zal zijn maar ben toch benieuwd naar het gemiddelde.

Zelf speel ik nu SSS op titan maar ik las ergens dat dit niet zon goed idee is.

Alvast bedankt.
  • 15 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi alex,

Het antwoord op deze vraag hangt voor mij erg af van de limiet waarop je SSS wilt gaan spelen, dus als je dat aangeeft kan ik wel wat aanbevelingen doen.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      hallo,

mijn br is €35 en speel met 4 tafels op blinds $0,05 - $0,10.
      Heel afentoe speel ik half uurtje op een tafel $0,10 - $0,20 om te kijken of het veel verschilt in de manier van spelen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou naar Mansion of Everest gaan, daar zitten de slechtste spelers.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik denk dat je op Titan met een goede tafelselectie nog steeds prima kunt SSS-en, maar zoals Yoghi al aangaf zit er op Mansion en Everest wel heel veel fish. :D
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      oke bedankt voor de tips.

ik heb al ooit een account gehad op everest. dus als ik daar ga spelen dan kan ik geen gebruik meer maken van st points en of van de welkomsbonus.

dus dan zou ik moeten gaan voor mansion.
      maar dan moet ik eerst mijn BR opwerken naar $500,- (anders kan ik die bonus niet vrij spelen)

ik had eerst uit moeten zoeken waar ik het beste kon gaan pokeren zie ik wel....

nog tips of ideeen om dit op te lossen?
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik vind wel dat er tegenwoordig erg veel ssers op mansion komen, wat betekent dat je minder gecalled wordt door crap...
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Ik denk dat je op Titan met een goede tafelselectie nog steeds prima kunt SSS-en, maar zoals Yoghi al aangaf zit er op Mansion en Everest wel heel veel fish. :D
      ]

neeeeeeeeeej niet naar Titan gaan. serieus.

Persoonlijk vind ik Stars een fijne site om goede tafelselectie te maken, en daar zit ook genoeg fish.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Mijn ervaring is dat het totaal niet uitmaakt op welke pokerroom je begint met SSSen. De ergste tegenstander met SSSen ben je namelijk zelf.

Een aantal punten zijn belangrijk;
      * Leer je niet te vervelen -> werk aan reads tijdens je spel.
      * Houdt je strict aan de SHC en de strategie
      * Speel max 4 tafels tegelijk -> Ook al lijkt dit saai, je leert hierdoor het snelste en zal daardoor uiteindelijk het snelste door de levels heen walsen. Argumenten als: "ja maar als ik te weinig tafels speel, speel ik teveel handen" zijn onzin. Werk dan aan je discipline.
      * Maak goede tafelselectie -> wanneer je maar 4 tafels speelt, is de grootte van de pokerroom niet zo belangrijk. Er zijn altijd wel 4 goede tafels te vinden.
      * Post veel handen (ook van handen die je wint!) -> Hierdoor kan je ontdekken waar je spel nog verder te verbeteren valt
      * Analyseer elke sessies gelijk nadat je klaar bent -> schrijf evt handen waar je tijdens het spelen niet zeker van bent gelijk op.
      * Vooral in het begin moet minstens 50% van de tijd die je aan pokeren besteed ook besteed worden aan leren, handen van anderen analyseren op het forum, handen posten, discusieren met anderen etc, etc.

Wanneer je je aan deze punten houdt, maakt de pokerroom echt niet uit. De helft hiervan heb ik iig niet gedaan en het heeft me daarom een eeuwigheid gekost mn BR op te bouwen.
      Iedereen die zegt dat op NL10/25 een bepaalde pokerroom niet te doen is met SSSen, heeft zich zeker weten niet aan een van deze punten gehouden.

Succes,
      Leo
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      leo bedankt voor je uitgebreide antwoord.

ik zal aan deze punten gaan werken.

Ik lees trouwens meer artikelen per dag dan dat ik poker speel.
      dit komt door mijn stage waar ik wel kan lezen maar niet kan pokeren.
      Hier heb ik dus wel geluk bij.

maar het belangrijkste zal toch discipline zijn en hier ga ik op letten. (heb tijdje landmacht gezeten dus algemene discipline heb ik wel. (maar zal niet genoeg zijn)
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      goedzo alex, je wilt ongeveer 2:1 hebben met leren / pokeren, zolang je je niet gaat vervelen uiteraard. Ook ben ik het grootendeels eens met leo, wat ik eraan wil toevoegen is dat je op moet letten dat je niet gaat steamen, en anders gewoon even stoppen.

groet.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tja, ik ken er wel een waar alleen fish zit volgens mij, maar die is geen PS-site...

Daar ga je eerder tilten van de software, dan van een bad beat...
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Kom op FT en Pokerstars :) Daar zit ik. Grote fish :D

EDIT: Nice post Leo, maar wat als je nog die behendigheid niet hebt om 4 te spelen? Voor mij vind ik 2 al genoeg, want anders ga ik dom lopen spelen met handen die ik normaal niet speel, omdat dat stomme ringeltje gaat dat de tijd opraakt.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ikzelf speel op FullTilt (en sinds zondag ook op PokerStars) 10NL. FullTilt Heeft een 10% rake en niet bijzonder veel fish dus daar zou ik vandaan blijven. Al kan je met de SSS nog steeds redelijk eenvoudig winst maken. Op pokerstars zijn in vergelijking met fulltilt echt belachelijk veel fish op 5NL ($0.01/$0.02 blinds) maar je hebt daar een minimum buy in van $1 en kan je dus niet SSSen. Het is echter wel ideal voor BSS. Voor SSS zijn bijde dus niet erg geschikt.

van de andere pokerrooms heb ik geen idee.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      als de min buy in op 5NL 1$ is kan je daar toch SSS op 5NL??
      zou alleen stom zijn aangezien je best begint om 10NL

groeten
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Heui Aceswithyou, das ook prima hoor :)

Ik doelde er juist meer op dat meer tafels niet handig is ;)

Dat ringelding is altijd zwaar irritant idd.

Groetne,
      Leo