JJ vs AA fullhouse op de turn

• tuneboy2301
      tuneboy2301
      Bronze
      Hij had toch wel gecalled denk ik zo, of ik nu allin was gegaan of niet, of een bet had gemaakt op de turn.

Ik zit in BB met JJ, reraise preflop had weinig zin dacht ik, had hem al op een hoger PP gezet:

$0.25/$0.50 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($53.65)
      UTG+1 ($46.25)
      MP1 ($56.70)
      MP2 ($63.00)
      CO ($38.75)
      BTN ($49.25)
      SB ($32.50)
      BB ($17.95)

Pre-flop: ($0.75, 8 players)
      1 fold, UTG+1 bets $1.50, 5 folds, BB calls $1.

Flop: J:heart: Q:diamond: 4:club: ($3.25, 2 players)
      BB checks, UTG+1 bets $2, BB calls $2.

Turn: Q:club: ($7.25, 2 players)
      BB checks, UTG+1 checks

River: Q:heart: ($7.25, 2 players)
      BB bets $3, UTG+1 calls $3.

Final Pot: $13.25
      BB shows: J:diamond: J:spade:
      UTG+1 shows: A:heart: A:club:

UTG+1 wins $12.6 ( won +$6.1 )
      BB lost -$6.50
  • 8 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ten eerste, waarom zit je met zo'n kleine stack aan tafel?
      als je hem op een hoger PP zet kan je PF niet callen omdat je geen goede implied odds hebt voor je set

ten tweede, je bent niet all in op de river dus vind ik hem slecht gespeeld eigenlijk, bet de turn zodat de pot groot genoeg is op de river om all in te gaan

ten derde, met een volle stack had je wss gedubbeld als je de had goed had gespeeld, maarja als je boven je bankroll speelt :rolleyes:

groeten
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Vrij moeilijk om al direct te zeggen dat ie QQ+ heeft na een enkele raise preflop, maar kom. Als je hem dan toch op hogere pp zet, waarom geen raise op de flop??? Je weet dat ie toch callt en in beste geval all in pusht. Bet de turn ook !
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Je hebt deze hand veel te lafjes gespeeld. Flop moet je zeker 3 betten en op de turn pot betten, mocht ie callen heb je veel pech gehd op de river...
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      lol, die fish flatcalled behind met de second nuts. Wat een faler heej! lol. Ik zou ook alle straten gebet hebben, misschien die laatste alleen c,c spelen.
    • tuneboy2301
      tuneboy2301
      Bronze
      ik wilde toch een flop zien met JJ, ook al zette ik hem op een overpair. en ik wilde m'n setje slowplayen door hem de agressor te laten zijn, maar hij bette niet op de turn. had de hand veel agressiever moeten spelen ja, maar hij had hem toch wel gecalled met AA
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      lol, die fish flatcalled behind met de second nuts. Wat een faler heej! lol. Ik zou ook alle straten gebet hebben, misschien die laatste alleen c,c spelen.
      c/c tegen wat?

Of 100BB inkopen of speel SSS, dit werkt niet goed.

c/r flop, nu heb je zo veel value verloren dat je geen eens met een 40BB allin komt.

River lijkt me veel eerder b/f dan c/c, veel pockets gaan je hier nog callen terwijl er volgens mij bijna nooit een slechtere hand gaat betten?
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar bij heel veel posts heeft iedereen allemaal mooie ideeen, maar speel het gewoon standaard zoals het gespeeld moet worden, gewoon blijven betten, daar win je op de lange termijn het meeste mee. Vooral betten als je hem op een overpair zet, terwijl je zelf je trips hebt gehit...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Check/raise of lead op de flop. Ik denk dat ik een lead prefereer.
      Zoals gespeeld op de flop, bet ik de turn, en bet ik meer op de river.