Coaching en video's No Limit Bigstackstrategie!!

• Poll
    • Welke variant willen jullie dat Timor83 zal coachen?

• 13
        Fullring
        72%
      • 5
        Shorthanded
        28%
      Totaal: 18 Stemmen
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Coaching:

Elke maandag vanaf 19.00 uur tot en met 20.30 uur zal Timor een No Limit Bigstack Coaching geven voor onze community. Aankomende maandag zal de eerste coaching zijn.

Je kunt in deze thread stemmen op fullring of shorthanded. De stemming zal lopen tot en met vrijdagochtend 9.00 uur. Hierna zal ik de coaching inplannen en een nieuws erover publiceren hoe je kunt deelnemen aan deze coaching.

Video's:

Timor83 heeft tevens al een video voor jullie gemaakt welke morgen tezamen met de contentweek voor No Limit Bigstackstrategie zal verschijnen.

Voor de volgende video's wil hij graag van jullie weten welke onderwerpen hij kan behandelen. Dus ook voor dit graag jullie input!

Je kunt in dezelfde thread onder de poll aangeven welke onderwerpen je graag behandeld zit in de volgende video's.

Voor het volledige nieuws kunnen jullie hier kijken:

Elke maandag: No Limit Bigstack Coaching!!
  • 15 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      waarom SH? nou eenvoudig DAAROM!

na, ik probeer even iedereen te overtuigen waarom je SH moet klikken.

op bijna alle sites word tegenwoordig SH aangeboden, zelfs op lage limieten.
      nu geef ik toe dat ervaring op FR erg belangrijk is om goed te presteren op SH. maar deze FR coaching kunnen we allemaal in het duits en engels goed volgen bij onze andere PScoaches. is basismateriaal.

omdat SH iets complexer is, is het fijn als wij onze vragen gewoon in het nederlands/vlaams kunnen stellen ipv ons gehakketak in het buitenlands.

op SH is het meest te verdienen. lekker TAG of SLA spelen en je loopt binnen met al die vissen die SH gaan spelen om de actie.

weg met clinton , weg met obama ...
      KIES SHORTHANDED
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Denk dat net zoals bij FL het het beste is wenneer je ze allebei speelt, zodat er voor iedereen iets te zien is?
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Er zijn amper tot geen Engelstalige FR coachings, wel SH en ik denk dat zowat iedereen hier genoeg Engels kan om die te volgen als ze willen.
      Mij lijkt het het beste om hem in't Engels FR te laten coachen maar wie ben ik.

Ps bosch, weg met Obama en Clinton idd, kies McCain :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door SonicXT
      kies McCain :D
      Ik vind die friet van McCain nou ook niet echt lekker hoor...
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SonicXT
      Er zijn amper tot geen Engelstalige FR coachings, wel SH en ik denk dat zowat iedereen hier genoeg Engels kan om die te volgen als ze willen.
      Mij lijkt het het beste om hem in't Engels FR te laten coachen maar wie ben ik.

Ps bosch, weg met Obama en Clinton idd, kies McCain :D
      Neem aan dat je al je accounts in Euro's hebt? :)
      OT: FR lijkt me top! :D
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Wat heeft dat er mee te maken ? :)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Republikeinen hebben, zover ik weet, niet zo'n goede historie met de amerikaanse economie.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      valt dit niet samen met de coaching van makomar? if so, bad move, probeer er een te reschedulen want met zn 2en in een coaching zitten is ook geen pretje.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      valt dit niet samen met de coaching van makomar?

Ja, klopt. Vanuit mijn enthousiasme is deze tegelijk gepland en heb ik het niet door gehad. Gelukkig was Timor zo vriendelijk om de coaching na die van Makomar te doen, dus ze overlappen elkaar niet meer.

De coaching NL van Timor zal nu vanaf 20.30 uur tot 22.00 uur zijn. Hierover zal ook nog een nieuws volgen.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Coaching is al verplaatst, hij komt nu vlak na die van Makomar op maandag.

Wat de spelvariant betreft: ik prefereer om 1 enkele te spelen en niet gemixt, anders kan het te verwarrend worden om dezelfde concepten uit te leggen voor beginners. Persoonlijk prefereer ik Full Ring omdat er vrij weinigs coachings in gegeven worden, en omdat ik het een betere variant vind om de meerderheid de basis aan te leren op een praktische manier. Shorthanded is sowieso pas aan te raden vanaf NL50 vind ik: voor veel beginners die nog lerend zijn, kan de variantie in SH dodelijk zijn. Maar ik pas me natuurlijk aan aan de meerderheid (die me voorlopig gelijkgeeft ;) ).

Wat video's betreft: post jullie verzoeken ;)
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      joepie dit wordt coolieoolie, eerst makomar en daarna FR NL coachings van timor :)
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      maar.. maar.. maar..,

dit word dus weer de dictatuur van de meerderheid. :evil: snot
      churchill zei al dat democratie de minst slechtste bestuursvorm is.
      ik ben voorstander van een gematigd, linkse bestuursvorm van wijze heren en dames met een referendum voor het volk. en partijen mogen niet teveel geld uitgeven aan de verkiezingscampagne, iedereen evenveel lijkt me eerlijker.

en dat van McCain meen je toch niet serieus? nee, dat kan niet. geen fatsoenlijk mens is een republiekein. geen abortus? verplicht bidden op school? vrije verkoop van automatische wapens? geen homohuwelijk? geen sociaal plan? meer manschappen naar irak? raketschild? hogere salarissen voor topmanagers? minder geld voor werknemers? verlenging van Home Defence Act? geen pokerende amerikanen?

maar oke, voor de beginners is FR beter.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      nee boschman zoals de linkse knakkers van de pvda al zeiden, democratie is meer dan de dictatuur van de meerderheid. voor de rest I totally agree :)
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Ligt het aan mij of is de video van Timor twee keer online gezet, één keer als Bronze en één keer als Silver terwijl alleen de Silver versie afspeelt?
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      goeie video, doe zo verder..

zou ook nog een video willen zien over zoveel mogelijke reads en de daarbij horende handranges, liefst zo uitgebreid mogelijk,

om dit zo uitgebreid mogelijk te doen misschien dan wel 1 of 2 tafels spelen
      (voor gewone strategyvideos is 4 tafels goed)