verdedigen BB early stage

• Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t30 (9 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

MP1 (t1490)
      MP2 (t1420)
      MP3 (t1540)
      CO (t1470)
      Button (t1480)
      SB (t1410)
      Hero (t1480)
      UTG (t1570)
      UTG+1 (t1640)

Preflop: Hero is BB with , .
      4 folds, MP3 raises to t70, 3 folds, Hero calls t40.

Flop: (t155) , , (2 players)
      Hero checks, MP3 bets t90, Hero raises to t250, MP3 calls t160.

Turn: (t655) (2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

River: (t655) (2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

Final Pot: t655

Ik probeer zoveel mogelijk mijn blind te verdedigen als dit mogelijk is. Ik d8 dat de kans groot was datie de flop had gemist en in elk geval een continuation bet zou maken.
      En als hij AJ, AA, KK, QQ, JJ (KJ minder waarschijnlijk) had en ik raakte mijn OESD dan zou ik waarschijnlijk afbetaald worden.
      Ik was net zo bang voor de koning als hij ervoor was. Daarna miste ik en was ik vrij zeker dat ik blij mocht zijn als ik hem uit kon checken.
      Wat had ik hier anders moeten doen? Gewoon moeten folden preflop? En na de flop had ik dit hetzelfde moeten spelen?
  • 28 antwoorden
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      PS zoals je kan zien was dit $200 +15 (dus geen standaard spelers + donks)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      handconverter clickyclicky
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      wat voor BR heb jij dat je 215 toernooien speelt?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Alecos89
      lol, idd, brm!
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      handconverter clickyclicky
      ty, had ik nog niet
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      lol, idd, brm!
      genoeg, 2400$ ingekocht in satelite step 1:7.5$ ==> step2==>step3==>step4=215$

20x meegedaan step 1, nu 4 tickets step 4
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pinowww
      lol, idd, brm!
      genoeg, 2400$ ingekocht in satelite step 1:7.5$ ==> step2==>step3==>step4=215$

20x meegedaan step 1, nu 4 tickets step 4
      2400$ is bij lange na niet genoeg voor sunday millions, sats zijn ok, maar alleen omdat je kan unregisteren bij de sunday million, en dan 215$ in je account krijgt. BRM is behalve om je te behoeden voor bankruptcy, ook bedoelt om te zorgen dat je niet boven je nivo speelt. Mijn advies: cash die 215$ voortaan uit, en speel er lagere buy in toernooien mee.
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      WSOP steps, vanaf step 1, geen millions, gaat tot step 6, je kunt er niet uit
      Anders had ik dat wel gedaan ^^
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      volgens mij bedoelt hij dat hij via qualifiers naar de sunday millions wil gaan, dus met 7,5 dollar beginnen...
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      fold preflop.

As played: raise groter op de flop, 250 is veel te weinig, je geeft hem 160 to call in een 495 pot, dat zou die zelfs met ak of aq nog (moeten) callen. Verder nice hand. Je zou die king kunnen betten idd, en daarom moet je brm toepassen. Het is geen slecht board voor 3barrel bluff (als je die eerste barrel echt goed had gemaakt), en dan kun je hem op de turn wel laten folden evt. Waarom zijn de stacks allemaal ~1500? sunday million is toch een diep event? Volgens mij zit je die 215$ gewoon te verzinnen maar whatever.

Als het GEEN hoog buy in toernooi is, dan zou ik niet bluffen of semibluffen, want dat werkt niet op (te) lage limits.
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      ik heb me ingekocht met 7,50$ niet 215$, daarin ben ik later terecht gekomen. Leuk en aardig, maar kunnen we terug gaan naar de hand, ik let wel op mijn bankroll, speel gelukkig lang genoeg dat ik weet hoe dat werkt ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      WSOP steps, vanaf step 1, geen millions, gaat tot step 6, je kunt er niet uit
      Anders had ik dat wel gedaan ^^
      Geen steps spelen, is -ev. Je betaald over de goedkoopste step meer dan 200% rake.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik heb me ingekocht met 7,50$ niet 215$, daarin ben ik later terecht gekomen. Leuk en aardig, maar kunnen we terug gaan naar de hand, ik let wel op mijn bankroll, speel gelukkig lang genoeg dat ik weet hoe dat werkt ;)
      lol, blijkbaar niet, want het is onmogelijk om steps winstgevend te spelen. :)
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      fold preflop.

As played: raise groter op de flop, 250 is veel te weinig, je geeft hem 160 to call in een 495 pot, dat zou die zelfs met ak of aq nog (moeten) callen. Verder nice hand. Je zou die king kunnen betten idd, en daarom moet je brm toepassen. Het is geen slecht board voor 3barrel bluff (als je die eerste barrel echt goed had gemaakt), en dan kun je hem op de turn wel laten folden evt. Waarom zijn de stacks allemaal ~1500? sunday million is toch een diep event? Volgens mij zit je die 215$ gewoon te verzinnen maar whatever.

Als het GEEN hoog buy in toernooi is, dan zou ik niet bluffen of semibluffen, want dat werkt niet op (te) lage limits.
      lees vorige post, geen sunday millions, het is WSOP step system, pokerstars onder sit&go steps
      ty voor de hand evaluatie ;)
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      lol, blijkbaar niet, want het is onmogelijk om steps winstgevend te spelen. :)
      ik begrijp je, ik wil het gewoon proberen, btw ik heb net gewonnen, 1 step 5 ticket en 3 step 4 tickets
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Step 5 en 6 zijn best winstgevend voor sommige mensen hoor :P
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      omdat jullie tog allemaal zo snel reageren, voor wie t nie begrijpt wat ik speel, ik ben nu online step 4 aan t spelen op pkrstars :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Step 5 en 6 zijn best winstgevend voor sommige mensen hoor :P
      laatste steps zijn goeie deals, zou ik gewoon fpp direct qualifiers spelen, rakefree, en lekker fishy.
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      heb je misschien nog advies over hoe step 5 te spelen? zoals je al leuk opgemerkt heb, is dat ietsiepietsie hoger dan ik normaal met mn bankroll zou spelen. Enig advies over hoe ik het beste de laatste 2 steps kan spelen?
    • 1
    • 2