5NL flopped straight

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Achteraf gezien had ik turn wel iets meer moeten betten denk ik, maar wat ik me echt afvraag is wat jullie op die river zouden doen?

Absolute Life Poker Wynne 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Brain128 ($4.88)
      SB martitapro ($5.96)
      BB asf85 ($0.73)
      UTG Nazdhun ($5)
      UTG+1 Tinkomat ($2.90)
      MP elvisnielsen ($5.07)
      CO-1 Neoken ($5.30)
      CO FinArt ($5.22)

Preflop: Neoken is in the CO-1 with 9:heart: T:heart:
      2 folds, elvisnielsen calls 0.04, Neoken calls 0.04, 1 fold, Brain128 calls 0.04, 1 fold, asf85 checks.

Flop (0.18) J:diamond: 8:club: Q:spade:
      asf85 checks, elvisnielsen bets 0.04, Neoken raises to 0.16, 2 folds, elvisnielsen calls 0.12.

Turn (0.50) 4:diamond:
      elvisnielsen checks, Neoken bets 0.32, elvisnielsen calls 0.32.

River (1.14) 9:diamond:
      elvisnielsen checks, Neoken bets 0.60, elvisnielsen moves all-in for 4.55, 1 fold
  • 4 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik had meer geraiset op de flop, naar tegen de 30... Dan kan je pot betten op de turn. River is gewoon een klote kaart.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Ik zou callen op de river.
      Denk wel dat het interessant is dat je hierbij zegt welke kaarten je dacht dat villain had.

Volgens mij lig je nog steeds voor/gelijk op de river.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Moeilijk te zeggen welke kaarten hij had met zo'n crazy bet van hem op river. 2pair of setje leek me onwaarschijnlijk. Het leek me meer dat hij drawde naar iets. Had ik meer gebet op turn had ik wellicht meer geweten hebben over zijn hand, maar kom. Hij c/r de river, meestal is dat toch vrij sterk, ook al maakt hij een belachelijke oversized bet...

Kweenie, ik dacht dat ik in het beste geval een split pot zou hebben. En met die flush had er een slecht gevoel bij, dus folde ik gewoon.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik zou preflop raisen om de limper te isoleren.
      Flop is ok.
      Bet meer op de turn, je wil zijn stack in het midden krijgen.
      River is close, je hand moet hier 40% van de tijd goed zijn om profitabel te kunnen callen. Dat zijn slechte odds. Het is mogelijk dat hij een set of 2 paar overspeelt, maar die zou hij sneller gespeeld hebben. Bovendien ligt de straat vrij open op tafel en toch maakt hij een dergelijke overbet. Ik denk dat je hier vaak split, maar het feit dat KT of een runner runner flush zeker in zijn range ligt zou mij deze hand, zeer tegen m'n zin, doen folden.