sunday 750K Guarentee

• YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      Hallo ik wil zelf een actie gaan beginnen voor mensen op PokerStrategy

zondag is weer een editie van de 750K Guarentee

ik wil 4 mensen gaan backen en de winst is 50/50

ik wil hiervoor gemotiveerde spelers en ook spelers die zelf heel veel ervaring hebben in MTT tourney's

de buy in stuur ik jullie door dit bedraagt 200+16 dollar

Laat me snel wat weten en vertel mij waarom ik jou zou moeten kiezen

M.V.G. Ziggy Schenk
  • 72 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Kan helaas niet meedoen ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik denk niet dat iemand hier een 10.800$ bankroll heeft, dus lijkt me dat niemand echt in aanmerking komt tbh. Ik wil iig geen 108$ uitgeven aan een mtt.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Nope, ik ook niet, maar wil best gebacked worden voor dat bedrag ;)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik dacht dat backen 50/50 buy in betalen betekent??
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ohhh, dat is niet... Ok, kies mij maar iig niet omdat ik goed kan lezen, dat lukt niet. Er zijn wel andere redenen te bedenken waarom je juist mij zou kunnen willen backen:

Ik ben al +/- 6 maanden lid van pokerstrategy, en ook full time (semi) professioneel actief bezig met poker. Ik heb mijn fair share aan cashgames gespeeld, maar ben eigelijk een rastoernooi speler, en ben dagelijks bezig met s&g's.

Sinds een paar weken ben ik weer begonnen met mtt's, waar ik me ook aan het begin van mijn pokercarriere veel mee bezig heb gehouden.

Laatste tijd weinig geluk gehad in mtt. Als big stack 2 x op de bubble eruit gegaan met KK vs AA, en 1 x met flush tegen hogere flush. Resultaten die ik heb gehaald zijn o.a. 450$ voor een derde plaats in een 10 eu mtt op interpoker, meerdere kleinere (buy in 2-10$) mtt's gewonnen, tournament leaderboard op interpoker gehaald, en in het leaderboard toernooi +/- 300$ gecashed.

Ik ben sinds enkele maanden s&g coach voor pokerstrategy.com, en binnekort ook voor pokerstrategy.nl. Vandaag zou ik eigelijk beginnen, maar ik ben ziek :( . Ook ben ik coach/handjudge van het s&g/mtt gedeelte van deze site (pokerstrategy.nl).

Ik speel mtt's nooit om ITM te geraken. Ik speel mtt's om te winnen. Dat heb ik in het verleden veelvuldig gedaan, en zal me nu met mijn mtt herstart binnenkort ook zeker weer lukken.

Ik wil graag meedoen, omdat ik atm niet de bankroll heb voor zo'n toernooi, maar wel graag eens zo'n groot event zou willen meedoen. Natuurlijk is die prijzenpot ook niet slecht ;) .
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoeveel deelnemers telt dit toernooi ongeveer? Is er overlay?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Hoeveel deelnemers telt dit toernooi ongeveer? Is er overlay?
      T is pokerstars, natuurlijk is er overlay. :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Is deze niet op Full Tilt dan?
    • YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      Sorry mensen ik betaal de hele buy in en de 750K Guarentee is op Full tilt poker

backen is 50/50 maar ik betaal de hele buy in

sorry voor mijn fout ik zal de berichtjes dalijk lezen en zeg morgen of zaterdag met wie ik ga meespelen

mijn bankroll is in orde dus maak jullie niet druk:)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Is deze niet op Full Tilt dan?
      klopt ja, ik ben der niej echt bij vandaag. Anyway, pokerstars=full tilt, full tilt=pokerstars, ik heb haast nooit een toernooi gezien dat geen overlay heeft, vooral op die grote sites, maar goed, ich weiss nicht.
    • YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      volgens mij rond de 3000/4000 deelnemers doen er mee als er nog info nodig is hoor ik het graag en vergeet niet dat je me moet laten weten waarom je wilt spelen en vertel een beetje je results wordt zeker een leuke zondag :)

dit toernooi begint overigens om 00:00 en is pas klaar in de ochtend mischien heeft iemand hier wat aan want alsj e naar school moet en je bent nou eenmaal heel ver in het toernooi dan is het wel balen

en in dit toernooi doen ook nog ongeveer 10 proffessionals meesoms minder soms meer mensen zoals allen cunningham en nog meer...

M.V.G. Ziggy Schenk
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      pffff, en ik dacht dat wij met geld gooiden op zondag. :D

Ik zou dit toernooi op zich ook wel graag willen spelen. De reden hiervoor is het prijzengeld. Dat geeft gewoonweg extra motivatie. Tijdstip vind ik geen punt, want 's nachts kun je je toch beter concentreren.

Qua resultaten. Ik heb vorig jaar meer dan 20K gecasht. Uiteraard in MTT's met een wat hogere buy in, maar wel allen met minder deelnemers. De 20K Gtd op Party (gewonnen), de 450K Gtd op CD Poker (9e), 2x de $109 buy in op CD Poker (gewonnen) en op SunPoker ook een MTT gewonnen. Daarbij nog heel veel finaletafels gehaald.

Dus een pluspunt is mijn ervaring met deze buy ins.

Echter dit jaar heeft nog niet veel gebracht. Echt heel serieus heb ik nog niet veel gespeeld. Vaak een MTT'tje naast andere werkzaamheden. Aantal keer finaletafel gehaald, maar nog geen 1e plek. Dit heeft ook te maken met mijn werkzaamheden voor de community, er was gewoon niet veel tijd over.

Wat betreft het aantal deelnemers. Ik merk dat het elke week wat beter word en ik raak ondertussen gewend aan de dynamiek van zo'n grote MTT. Daarbij zou ik me volledig concentreren bij zo'n toernooi en er geen andere dingen naast hebben.

Ik verwacht eigenlijk snel weer een leuke plaatsing en zou natuurlijk mooi zijn als dat in dit toernooi zou zijn. Maar garantie tot de voordeur uiteraard, alle kennis en ervaring te spijt, op de avond (nacht) zelf moet het natuurlijk ook een beetje meezitten.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik zou natuurlijk heel graag mee willen doen, heb al 2 keer meegedaan met de 100kgtd waarvan 1 keer gecashed, verder natuurlijk veel mtt'tjes, een keer tweede in een 2k gtd op party en een aantal keer finaletafels, ongeveer 16/17% ITM, maar we gaan natuurlijk voor de winst. ik ben niet echt active geweest op full tilt tot nu toe. de buy-ins van de grotere toernooien zijn te hoog voor mijn bankroll dus moet ik het hebben van backen. het tijdstip maakt mij niets uit, ben gewend om 's nachts te leven :)

oh en daarbij komt dat ik niet mee hoef te doen met de battle of the donkeys deze week, in tegenstelling tot anderen :D
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      deze week heb ik geen tijd, ik zou een zondag moeten plannen.
      als je nog een keer zoiets van plan bent doet me dan een mailtje.
      en ik weet er nog wel eentje die kan spelen. en die is nog beter dan ik.

ik ben trouwens eerder geinteresseerd in een back deal voor live toernooien.

en voor as zondag: ik zou sharp vragen te spelen.
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      He YggiZ,

Wat een leuke spontane actie :) (en respect voor je BR)
      Hierbij stel ik me ook graag beschikbaar voor dit nachtelijke tournooi. Ben de volgende dag vrij dus heb geen problemen met een latertje. Moet eerlijk toegeven dat ik niet veel ervaring heb met grote MTT's (lees: geen) maar de paar kleinere MTT's waaraan ik meegedaan heb zijn heel aardig afgelopen en hebben voor mijn bankroll goed uitgepakt. Verder is mijn BR 'groot' (zo'n 700 dollar) geworden met het spelen van 45 man tournooien. Ben dus wel aardig thuis in de opbouw van tournooien.
      Succes met de selectie,

Alex
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Mooie actie, moest ik wat beter zijn (en een FT account hebben :p) zou ik mezelf ook kandidaat stellen, maar wie weet ooit in de toekomst he ;) .
    • YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      Hallo mensen ik wil verder nog iets zeggen ik kies natuurlijk 4 spelers iedere zondag diegene wat ITM komt krijg van mij ook nog een ticket voor de 1milljion Guarentee ik betaal dus je buy in van 535 dollar als er dus 4 man ITM komen pak ik de mensen met de 2 hoogste behaalde plaatsen ITM

maar ik ga af op jullie berichten en zaterdag maak ik een slectie zondag geef ik vrij wie er mee mag spelen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      @YggiZ

add me op skype: xxxxxxxxxxxx

plz zeg t ff als je dit bericht gezien hebt.

Nick.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Ik heb helaas ook niet de bankroll om mee te spelen in zoon toernooi, Maar ik zou het wel erg graag willen. Ik cash in zowat 1/3 van de toernooien die ik speel, waarvan ik het merendeel ook wel ver geraak.

Ik denk niet dat het veel zin heeft een pleidooi te houden, ik hoop gewoon dat je de gok wil wagen met een silver speler:)
      Ik zal je niet teleur stellen!