zon mooi handje 27

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      wilde even de vreugde delen
      hahaha met 27 de slechtste hand :D
      en nog grappiger dat ik hem de eerste keer afgebluft had op mijn zogenaamde trips :) had helemaal nix

toen die 2e 7 viel toen begon ik te kutten en het had resultaat en dan met name de river was mooi. Zat erg te twijfelen om uit betten te komen, maar ik dacht interessant bedrag in het midden, ik die liep te kutten met mijn slechte sized bets ik dacht die gaat er nog flink over heen. Maar nog beter ging allin :D

Ik vraag me trouwens af met die donkbets, ik ben ze laatste tijd geregeld aan het maken omdat ze gewoon heel vaak gecalled worden. Vaak nog eerder dan een serieuze bet heb ik het gevoel...
      En alsof hun zich druk maken over odds en dergelijk?? voor hun is bv een 8 een straat en anders folden ze hem toch? plus naar een tijdje lijkt alles wel verkeerd begrepen te worden. Ik had het gister met jj flop t22 hij checkt en ik ga gewoon allin hij had at.... en ja had jij hem gefold? en zelfs al doe je het voel je je genaaid... Hij calde hem en heb het wel vaker gezien. Je moet toegeven op Nl4 is het toch een zooitje... Beetje lomp betten met goede handen staat over dat ze hem 2x weggooien en 1x allin gaan.

En volgens mij ben ik nu wel de verliesgrens over met kk weer een hele buyin kwijt... Ik begin dat zon klotehand te vinden (excuses voor mijn tg.) laatste keer dat ik keek had ik 2 dollar winst over 42 keer kk geloof ik. en met azen dan iets van 60 dollar winst over ook zoiets, Altijd zit ik tegen aa of er valt wel een a op de flop of is er wat anders aan de hand.

keej GL ALL AT THE TABLES

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)
      BU:
      $10,02
      BB:
      $1,68
      MP3:
      $1,96
      CO:
      $1,63
      Hero:
      $2,27

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 2:club: , 7:heart:
      MP3 calls $0,04, CO calls $0,04, BU folds, Hero calls $0,02, BB checks.

Flop: ($0,16) 7:club: , 2:diamond: , 6:heart: (4 players)
      Hero bets $0,16, BB folds, MP3 calls $0,16, CO folds.

Turn: ($0,48) 7:diamond: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0,04, Hero raises to $0,12, MP3 calls $0,08.

River: ($0,72) 4:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $1,64 (All-In), Hero calls $1,64.

Final Pot: $4,00

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows [ Jh, 2s ] two pairs, Sevens and Twos
      Hero shows [ 2c, 7h ] a full house, Sevens full of Twos
      Hero wins $3.80 USD with a full house, Sevens full of Twos.
  • 5 antwoorden
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Absoluut niet standaard gespeeld, maar 72o is dan ook geen standaard hand :p

Ik zou meer raisen op de turn en de rest dan pushen op de river.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      ja mooie hé :D

Ik vond hem zo leuk, vooral omdat ik hem de eerste keer had doen geloven dat ik een superhand had (had nix) en nu had ik een superhand en hij trapte er vol in ...

hahahaha

jah raisde de turn expres minder, want dan begreep die er echt niets meer van. Die pot was veels te groot voor zon kleine raise... en soms voel je het gewoon dat een check de job klaart, maarja vaak wordt hij ook doorgecheckt. De juiste persoon vinden en had heel goed beet :P

Heey ik las een stukje van die superlange thread van ajefonso... Hoe gaat dat nou met hem?
      Ik herken het supergoed maar hij had het met veel meer geld. Ik vloog ook van de 130d naar 75d dan weer topset tegen overpaar, de hele boel... Ik tilte ook de hele boel bij elkaar

Vroeg me wel af, want was behoorlijk heftig daar....

Mocht je het lezen ajfonzo: Succes toegewenst hier! Cmon!

Keej thats it LATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Yo man,

Ik moet je in 1 ding gelijk geven. Ik begin persoonlijk de overpairs ook een beetje zat te worden op die freerolls.

Omdat niemand betaald callen ze gewoon alles en dan gaan zij all-in met een J2 offsuit. Ik met AA. Dan flopt hij 3x J of J2 of wat dan ook. Altijd op de turn of river.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      die freerolls ja, echt belachelijk wat daar gebeurd, daar valt altijd precies die 8 en toevallig ook de 9 voor de backdoor straight... wat wel heel toevallig is.
      Bigstack is King daar dis sucken veel vaker uit dan de SS... met Azen mag je wel een schietgebedje doen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ja, internetpoker is rigged, w/e dude.