Paar vraagjes over SSS

• Rink
      Rink
      Bronze
      Ha jongens,

Ik ben net nieuw hier en ben begonnen met mijn BR (vanaf $50) te proberen op te bouwen via de SSS strategie. Ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden. Heb zelfs een uurtje de tool die hierboven staat gebruikt, maar ik merk toch wel dat ik het nu zo'n beetje uit mijn hoofd ken.

Ok nu een paar dingetjes die ik me afvroeg:

Ik speel 4 tafels tegelijk, maar zou graag eens proberen 8 of misschien zelfs 12 tafels te spelen. Het probleem is alleen dat ik totaal geen idee heb hoe ik die op mijn beeldscherm kan verdelen. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een screenshotje van het spelen van 8 of meer tafels to posten zodat ik een idee krijg hoe het beeldscherm makkelijk ingedeeld kan worden?

Dan vroeg ik me ook nog af of het mogelijk is de tafels bij partypoker klein te openen? Iedere keer als ik nu naar een nieuwe (of extra) tafel ga moet ik hem weer verkleinen met de muis enzo.

Als laatste heb ik vaak de volgende situatie (volgens mij vaker dan gemiddeld). Ik zit in early position en krijg eindelijk een kaart die ik graag wil spelen AA, KK oid. Dus een 4x BB bet en hup iedereen fold, zou ik hier dan een kleinere bet moeten plaatsen of mss gewoon callen en dan hopen op een raise na mij? of is het toch beter om het zo te spelen en dan af en toe genoegen te nemen met alleen de blinds?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen..
  • 10 antwoorden
    • Looko123
      Looko123
      Bronze
      als je op partypoker speelt kun je in principe wel 12 tafels tegelijk spelen, dan moet je gewoon op tile tables drukken als je weer een nieuwe tafel opent, dan doet partypoker der est voor je, die bepaald dan de table size voor je. 12 tafels kan nog prima maar je kunt denk ik beter eerst met 8 tafels beginnen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nooooooooit limpen met AA/KK
      groeten
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Als je eerste keer op een tafel raised zullen ze niet vlug callen, ook de tweede, derde, vierde en 5de keer misschien niet. Je moet dan gewoon tevreden zijn met de Blinds. Als je de 6de keer raised zullen ze misschein wel callen en dan is het Bingo (Of bad beat of Suckout :p) Sinds ik SSS speel heb ik wel de ervarin dat het een strategy is waar je stilletjes je bankroll mee opbouwt (Wat zeer goed en leerrijk is in poker). Maar je hebt ook sommige momenten waar het beter gaat waar je dan verschillende buy-ins na elkaar wint. Aan de andere kant kan het ook slechter gaan en kan je meerdere buy-ins verliezen.

Dus gewoon spelen volgens de strategy en ooit called een Fish wel, als je zelf volgens de strategy speelt zit je goed en gaat je bankroll op lange termijn altijd omhoog.

Greetz elrio
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ik weet niet wat voor monitor je hebt en welke resolutie je draait. Maar ik denk ook dat je het beste tiled kan spelen. Geen idee of PP ze dan automatisch resized.
      Ik gebruik zelf partyplanner, dan opent hij tafels op grote en plek die je aanwijst.

Je premium handen moet je gewoon raisen. UTG raise ik zelf 5BB omdat ik niet OOP wil spelen. Wees tevreden wanneer je alleen de blinds hebt, da's altijd nog beter dan dat je AA gekraakt wordt.

Wanneer er 3x of vaker, niemand je raise called, dan zou ik uitkijken naar een andere tafel omdat ze te tight spelen.
    • Rink
      Rink
      Bronze
      Bedankt voor de snelle reacties.

Ik heb net ff zitten proberen met hoeveel tafels ik het nog bij kan houden, maar dat is toch rond de 6 op het moment, dus dan houd ik het daar maar een tijdje bij..dat programmatje partyplanner is idd wel handig, nu hoef ik die hele zooi tenminste niet meer te verschuiven iedere keer dat ik een tafel open :) ..

En met die handen, daar hebben jullie helemaal gelijk in, maar toch vind ik het altijd zonde om niemand in de pot te krijgen met bijvoorbeeld KK :D ..naja, ik overleef het wel
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rink
      Bedankt voor de snelle reacties.

Ik heb net ff zitten proberen met hoeveel tafels ik het nog bij kan houden, maar dat is toch rond de 6 op het moment, dus dan houd ik het daar maar een tijdje bij..dat programmatje partyplanner is idd wel handig, nu hoef ik die hele zooi tenminste niet meer te verschuiven iedere keer dat ik een tafel open :) ..

En met die handen, daar hebben jullie helemaal gelijk in, maar toch vind ik het altijd zonde om niemand in de pot te krijgen met bijvoorbeeld KK :D ..naja, ik overleef het wel
      Als je dan die ene keer die grote pot wint met KK, AA dan heb je er Dubbel plezier in :D
    • Boulavogue
      Boulavogue
      Bronze
      Ik had ook nog een vraagje over strategie: tot welke limieten is de SSS te gebruiken?

(En nog iets anders, indien je er niet in slaagt om de bonus vrij te spelen, heb je daarna dan nog toegang tot de brons artikels?)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Boulavogue
      Ik had ook nog een vraagje over strategie: tot welke limieten is de SSS te gebruiken?

(En nog iets anders, indien je er niet in slaagt om de bonus vrij te spelen, heb je daarna dan nog toegang tot de brons artikels?)
      Je kan natuurlijk op alle limieten SSS spelen, al zal je op de hogere limieten en zeer hoge limieten een meer advanced SSS moete spelen.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Je hebt altijd toegang tot de brons artikels omdat je altijd minstens brons blijft. En normaal gezien is die bonus gemakkelijk vrij te spelen, het duurt gewoon heel lang ;) .
    • Boulavogue
      Boulavogue
      Bronze
      Het probleem is eerder dat de site die ik gekozen heb mij niet zo ligt, en ik dus meer op andere site's speel (met de SSS)