correcte speelwijze?

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Stel je speelt tegen echt de typische speler die teveel handen speelt en jij hebt toppair en een redelijk goede kicker zeg maar AT, maar wat belangrijker - tegen wie jij zit is die waarschijnlijk goed genoeg.

Nu ligt er een 2flush op de flop en nadat iemand geopend heeft met een veel te kleine bet (2BB in 5BB pot) jij die geraised hebt, iem. achter je gecalled en de opener gefold heeft.. komt de turn

Nu komt die derde flush kaart....

en wat is dan correct om door te spelen??? jij zit oop met a10
      Flop a85 - K (3 schoppen)

om telkens van het ergste uit te gaan wordt een duur grapje, maar je weet ook dat die gast niet makkelijk zijn hand opgeeft... dus als je uit betten komt zal je denk ik bij een call toch wel de river moeten checken.

ik heb dit al weleens vaker gehad... hoe zouden jullie dat doen?

Dus tegen een typische speler die teveel handen speelt.

Had hem nu 2x gechecked... dr viel een 4e schoppen en hij had 76 met 1 schoppen... en ik was blij gechecked te hebben want ik weet niet wat ik bij de river zou moeten. Wat het mij moeilijk maakt is, dat hij slecht handen weglegt en als je overbet wat ook een optie is om te beschermen tegen een laatste flush heeft dat wel een +EV?? en ook om je eigen stack te beschermen...ik denk dat je weinig overhoudt als je woest gaat betten... tegen die aantal keer dat de flush speelt ben je kansloos of heb je al teveel verloren

al met al had ik gelukkig amper wat verloren. Moeilijkheid vind ik dat ik echt geen idee heeft wat hij heeft. Als ik achter hem zat had ik natuurlijk gebet... maarja die gast speelt haast alles en hij had alleen die bb betaald preflop en called 5x BB van mij

Qua acties ervoor table image: Nog niet echt wat gevestigd niet tight, niet loose, waarschijnlijk niet echt veel respect voor bets
      Jooo
  • 2 antwoorden