satelytes spelen

• Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      ik ben een beetje aan uitvogelen waar ik goed in ben met poker en wat het meest rendabel is voor mij.

zo kwam ik ook het idee om satelytes te gaan spelen en deze verdiende tickets dan gewoon uit te cashe... dit lijkt mij goed te doen omdat je hier niet persee 1ste hoeft te worden. het is een kwestie van ITM komen.

zit ik hier een beetje goed kwa gedachten?
      zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of er toch iets anders over kwijt willen?

alvast bedankt voor jullie hulp
  • 2 antwoorden
    • RensJansen
      RensJansen
      Bronze
      niet doen, als je toch sng's/toernooitjes wil gaan spelen dan raad ik je aan om gewoon bij de laagste buyin te beginnen.

Ik had $50 op stars ff weggedonkt in wat veel te hoge turbo sng's zodat ik nog $4 over had. Daarmee de gewone $1 sngs gaan spelen en zit inmiddels in 1,5 maand alweer op de $100

Ik speel er wel 6 tegelijk dus als je minder tafels speelt dan zou het wat minder hard gaan. Als je liever met wat meer spelers wil spelen dan kun je beter op die limieten gewoon de 18 - 45 mans sng's gaan spelen.

De sattelites hebben een groot nadeel omdat iedereen ff snel een ticket wil halen. Als je op stars bijvoorbeeld een 70 FPP buyin sattelite voor de 100K speelt dan gaan er de eerste hand rustig 4-5 spelers al all in. zo is dat ook als je de lage buyin sattelites speelt

En nogmaals speel de normale sng's en niet de turbo's daar kun je je namelijk niet permitteren om op een goede hand te wachten omdat je dan te snel een te lage stack hebt om nog een FE te hebben en de variance is veel hoger omdat spelers met marginale handen callen.

Als je een keer wil railen of zo op de kleine Sngs mijn nick op stars is rjgrolsch
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      ik ben het eens met je over de wat hogere buy ins , dit is niet volgens het BRM maar ik doe dit ook maar steekproefs gewijs als ik wat gewonnen heb.

maar ik zal eens op jou manier sng gaan spelen. op normale snelheid..

meer mensen me ervaringen over dit onderwerp?