FR 0.15/0.30 T9s uit BTN

• Gappy
      Gappy
      Bronze
      0.15/0.3 Limit Holdem
      10 players
      Converted at weaktight.com

Twijfel hier over mijn spel op de River.

Stacks:
      UTG ($3.85)
      UTG 1 ($5.25)
      UTG 2 ($13.90)
      MP1 ($11.60)
      MP2 ($19.10)
      MP3 ($8.60)
      CO ($21.65)
      BTN ($12.60) Hero T :diamond: 9 :diamond:
      SB ($12.00)
      BB ($14.25)

Pre-flop: (1.7 SB, 10 players)
      7 folds, BTN bets (12.30), 1 fold, BB calls (13.95)

Flop: T:club: A:spade: 7:diamond: (4.7 SB, 2 players)
      BB checks (13.95), BTN bets (12.15), BB bets (13.65), BTN calls (12.00)

Turn: 6:heart: (4.3 BB, 2 players)
      BB checks (13.65), BTN checks (12.00)

River: 7:club: (4.3 BB, 2 players)
      BB checks (13.65), BTN bets (11.70), BB bets (13.05), BTN calls (11.40)

[Results Hidden]
  • 5 antwoorden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Raar gespeeld van villain, maar ik zou het ook zo spelen als jij deed. Maak er een note van of hij dit doet met een made hand, of als bluf.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Check behind op de river is hier beter, waarom ga je hier betten op de river?

- Hij gaat nooit een betere hand folden wanneer hij een "standaard" speler is voor deze limieten. Een A natuurlijk niet en een T ook nooit omdat hij altijd de A als kicker heeft, je split er dus mee.

- Je hebt geen valuebet, het enige wat je op deze river nog verslaat is een pocket pair lager dan 66, maar een pocket pair zal hij hier heel vaak folden. Je hebt ook geen valuebet tegen een T omdat je daar tegen split.

Zoals je ziet is er hier eigenlijk geen reden om te betten ook al lijkt het alsof je hand nog redelijk sterk is. Je zult misschien wel denken dat wanneer je de hand wint je een bet hebt gemist, maar je ligt veel te vaak achter en hij zal veel te vaak zijn slechtere handen gewoon folden.

(Die vraag komt nogal agressief over zie ik nu, maar zo is het niet bedoeld, het is gewoon bedoeld dat je weet dat je moet proberen om na te denken waarom je een bet maakt. Dat is wel 1 van de moeilijke dingen als "beginner", maar wanneer je in je achterhoofd houdt dat je eraan moet denken helpt het al heel veel)
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Vond hem zo twijfelachtig spelen hier........Dacht hem nog wel te doen kunnen Folden maar zie nu dat daar nauwelijks reden toe is gezien zijn Ch/R op de Flop.......Wellicht verwacht hij hier van mij dat ik ga Betten en heeft hij geduld tot en met de River waar hij me voor de tweede maal Ch/R.........een aantekening voor deze manier van spelen ( Classical) vind ik wel op z'n plaats hier .......Als ik hier niet zo gretig was geweest had hij nauwelijks een Pot gehad hier met een goede hand.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, net als Yoghi heel duidelijk uitgelegd heeft: Hij gaat geen betere Hand folden, slechtere bestaan niet met de dubbele 7 op de River die gaan callen (met iederee T split je), maar misschien kan je een Bluff induceren met een check.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Inderdaad, met die dubbele 7 is onze hand nog minder sterk, dat had ik niet gezien. Ik heb daar vaker moeite mee, als het board pairt, om dan snel in te zien hoe de verhoudingen liggen...