door of blijven

• ferry198
      ferry198
      Bronze
      ik heb de basis strategie gelezen op deze strategie gaat het redelijk maar ik merk dat ik ze net zo snel weer verlies als dat ik ze win zeker in het weekend gaat het helamaal ruk met mij.
      ik heb niet het gevoel dt ik dan losser speel maar ik merk wel dat dan de hele goeien handen ok verliezen.
      nu vroeg ik me af komt dit door mij omdat ik de basis nog niet goed onder de knie heb?
      of moet ik juist een stap hoger, en de bronze strategie gaan lezen en toepassen en is deze strategie ook toe te passen in de 0,10/0,20 rooms? of zijn de mensen daar te onverspelbaar voor?
      ik hoor het graag ferry
  • 8 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Wat speel je precies, SnG/SSS/BSS??
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ik zou beginnen met handen posten...
    • ferry198
      ferry198
      Bronze
      ik speel limited tafels

ik wil wel mijn handen posten maar ik zou niet eens weten bij welke ik zou moeten beginnen en hoe ik dat zou moeten doen heb je daar software voor?
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Dan moet je hier zijn :)

http://nl.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=13

en hier posten, en lezen natuurlijk ;)

http://nl.pokerstrategy.com/forum/board.php?boardid=1439
    • ferry198
      ferry198
      Bronze
      bedankt maar ik heb ff een paar van die geposte handen gezien maar daar ben ik totaal nog niet aan toe
      ik moet dat verhaal van odds en ouds nog begrijpen ik ben nu nog alleen bezig met goede handen spelen en als hij op de flop moster is doorspelen.

ff over die ods en ouds kan eimand mij in de richting wijzen waar ik daar over meer kan te weten kan komen?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je moet gewoon blijven lezen, en heel veel keer herhalen. Na een paar keer zul je het steeds beter begrijpen. Het is ook niet alleen vlug overlezen, maar echt goed lezen wat er staat en wat het betekent. Wanneer je kunt zou ik zo snel mogelijk andere artikelen gaan lezen, gewoon omdat die vaak een iets betere strategie geven dan de basic. Die artikelen zijn juist geschreven voor de lagere limieten, dus ze werken zeker goed.

Voor odds & outs is dit artikel een must om te lezen: http://nl.pokerstrategy.com/strategy/fixed-limit/173/, het ziet er ingewikkeld uit, maar wanneer je dit begrijpt worden heel veel dingen ineens een stuk makkelijker :)

Wanneer je specifieke vragen hebt of ook een hand wilt posten moet je dat gewoon doen in het fixed limit forum. Iedereen wil je graag helpen wanneer je laat zien dat je het wilt leren, hoe meer mensen hoe beter!
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Luister naar Yoghi,

Rome is ook niet op 1 dag gebouwd ;)
      Het duurde bij mij ook een tijdje, voordat het me allemaal lukte.
      Eigenlijk was het moment daar, dat ik mijn eerste Royalflush kreeg. Ik was daar zo blij mee, dat het mijn eerste "volgens de richtlijnen-gepostte" hand werd. Daar besefte ik, dat het eigenlijkk helemaal noet zo moeilijk was ;)

Volgende stap is om 2000PS-punten bij elkaar te spelen, zodat ik aan de slag kan met Elephant. Ook voor mij is dat nog een hele opgave, om deze gebruiksvriendelijk te maken voor mezelf.

Maar ja , moet toch ergens beginnen :D
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      <- zelfde hier.

Ik begin nu pas in te zien hoe de hand odds werken en bezig te zijn met de SSS-strategie. Ik schommel nu tussen 11,50 BR en 12,24 BR ik wil nog even 1 boostje erbij hebben voordat ik stop, omdat het vandaag toch niet veel hoger meer zal worden.

Je moet voor jezelf een schema maken in het lezen van de artikelen. Ik bijvoorbeeld lees elke dag de zelfde 4 artikelen, totdat ik ze kan dromen.

Heb je die artikelen onder de knie en kan je ze ook toepassen dan ga je door met de volgende reeks aan artikelen. Wees consequent en vooral geduldig.