5Nl Kt

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Met die minireraise van hem op flop dacht ik dat em mss setje flopte. Die check van hem daarna op turn vond ik nog vreemder, daarom maar gecheckt voor potcontrol

2pair op river was nice, maar ik zette hem nog steeds op setje, daarom maar gewoon gecalled.

Goed?

Absolute Life Poker Illinois 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Neoken ($8.36)
      SB Skotija ($5.96)
      BB birutini ($6.40)
      UTG UnderTehGun ($5)
      UTG+1 pax87 ($5.21)
      CO-1 Niast ($4.98)
      CO ZoMBieHaND ($15.17)

Preflop: Neoken is on the Button with T:club: K:club:
      3 folds, ZoMBieHaND calls 0.04, Neoken calls 0.04, Skotija calls 0.02, birutini checks.

Flop (0.16) 3:spade: T:diamond: 4:heart:
      Skotija checks, birutini bets 0.08, 1 fold, Neoken raises to 0.24, 1 fold, birutini raises to 0.32, Neoken calls 0.16.

Turn (0.96) 8:heart:
      birutini checks, Neoken checks.

River (0.96) K:diamond:
      birutini bets 0.88, Neoken calls 0.88
  • 6 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Je had moeten raisen pre-flop of folden.
    • Looko123
      Looko123
      Bronze
      je had hem pre flop mss idd kunnen raisen, je heb positie op iedereen en met jou raise isoleer je dan die limper wss. waardoor je de pot vaak met een c-bet op kunt pakken. as played prima denk k. turn goed behind gecheckt denk ik, je wilt hier niet gecheck-raised worden. en river gewoon callen is ook goed denk k.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ja, ik had kunnen raisen. Maar ik voel me gewoon niet comfortabel genoeg om KT te raisen na een limper, ook al zit ik op de button. Daarom gewoon meegelimpt om flop te zien.

btw: hij had 34
    • Looko123
      Looko123
      Bronze
      dan is hij heel dom geweest om de turn niet te betten.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      je hebt al eerder tegen die gozer gespeeld en toen had hij nix bijzonders.

les 7 SH, KILL LIMPERS, gewoon afstraffen die handel. je hebt hier IP een mooie hand. raise met KTs na een limper.

lol ik raise met air na een limper.

limpers kunnen 3 dingen hebben naar mijn mening.
      1 een top hand - dan is limpen dom. je houd de pot klein en als je een c/r van plan bent op de flop dan weten ze ook wat je hebt.
      2 een laag paar/sc/oc/handje waarmee ze goedkoop naar de flop willen - en jij wilt niet dat ze goedkoop naar de flop gaan.
      3 air - en dat moet je dus helemaal afstraffen.

in twee van de drie van de gevallen zullen ze waarschijnlijk folden na een raise, of slechts callen. als ze dan actie geven op de flop dan kan je er vanuit gaan dat ze iets hebben en kan jjij je hand makkelijk wegleggen.

de meesten spelen fit or fold. ze moeten hun hand zwaar hitten of ze zijn weg. je zult verbaasd zijn hoeveel je oppikt met je contibet. ook met een niet gehitte KTs kan je dus contibetten.

het meeste geld bij SH verdien je vanuit de CO en BTN. raise it up, misbruik die plekken.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise preflop, een CO limp is zwak en dat wil je zoals Boschman al zei gewoon afstraffen door hen een geraisede pot te laten spelen OOP.
      Ik raise de river voor value, een set is onwaarschijnlijk gezien zijn turncheck.