5NL AK, missed flop

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Wat zouden jullie hier doen? Folden op flop? Of pushen op turn?

Met die call wist ik dat ie iets had en met zo'n pot zou hij die niet meer folden, dacht ik...

Absolute Life Poker Demeter 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Neoken ($8.56)
      SB Valikoz ($8.30)
      BB EFC23 ($6.23)
      UTG lurkerdrop ($6.62)
      UTG+1 staselu ($4.94)
      MP UnderTehGun ($5)
      MP LoserMan01 ($13.52)
      MP papil ($5.32)
      CO-1 ennio1977 ($2.26)
      BB dnobru71 ($2)

Preflop: Neoken is on the Button with K:diamond: A:heart:
      lurkerdrop raises to 0.20, 2 folds, LoserMan01 calls 0.20, 3 folds, Neoken raises to 0.80, 3 folds, LoserMan01 calls 0.60.

Flop (1.90) J:club: 7:diamond: 3:spade:
      LoserMan01 bets 1, Neoken raises to 3.52, LoserMan01 calls 2.52.

Turn (8.94) 6:spade:
      LoserMan01 checks, Neoken checks.

River (8.94) 8:heart:
      LoserMan01 checks, Neoken checks

Neoken shows K:diamond: A:heart:
      LoserMan01 shows J:heart: K:heart:

LoserMan01 wins 8.94 with One pair, Jacks
  • 7 antwoorden
    • Looko123
      Looko123
      Bronze
      je kunt hem mss op de flop wel al wegleggen...
      als hij dan jou reraise called, weet je dat je beat bent dus geef je de hand gewoon op.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      dit is gewoon een fold. hij raised hier de flop na een call preflop, dat duid er vaak op dat hij heeft gehit. op 5nl folden mensen erg weinig en denk ik dat de kans erg klein is dat hem met een reraise uit de pot drukt. gewoon folden hier dus.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      na een raise en een call heb je hier een prachtige sqeezeplay spot gevonden. ik zou iets meer geraised hebben omdat je tegenstander slecht halve pot moet callen om mee te mogen spelen.

omdat je tweede tegenstander called zou ik hem hier op een AK of een middelhoog paar zetten.
      een fold op de flop is dus het beste om te doen. in het beste geval ben je aan het spelen om een split pot.

maar zoals die nu gespeeld is, nadat hij op de turn en op de river naar je gecheckt is.. ik zou de river betten. je hebt preflop de grootste mond gehad en ik denk nog wel dat je een stab kan maken.
    • Looko123
      Looko123
      Bronze
      als hij hier de river ineens bet, komt dat dan niet heel ongeloofwaardig over?? als hij een betere hand heeft dan een J, dan zou hij de flop wel geraist hebben of iig de turn. ik denk dat als je de pot nog wilt winnen je de turn + river allebij moet betten, want hij laat wel zwakte zien met zijn check op de turn. maar ik denk dat als je de turn checkt je de river ook moet checken omdat je dan bijna altijd een call krijgt.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ik denk dat het hier een limit probleem is.
      op de hogere limieten is een turn check niet zo ongewoon. wederom uit potcontrole. de reden waarom ik nu wel zou betten is dat hij twee keer naar je toe gecheckt word. en daar kan ik niet tegen. ik zou betten hier op de river.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik denk dat ik zonder reads fold op de flop, teveel wordt je hier gecalled en komt je exact in de positie waar je je in bevond, nml. al dan niet een second barrel afvuren die je committed maakt. Nadat je raise gecalled wordt geef ik zeker op.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      Squeezeplay op No limit folded 4??? en dan ook full ring

Dat heb ik nog nooit gedaan, kan me haast niet voorstellen, maar heeft dat +ev??? Anders ga ik daar heel zelden eens mee experimenteren

Ik heb zelf minimaal qq en heel zelden jj ook nog.