Hallo

• maarten40
      maarten40
      Bronze
      Hallo,

Ik ben maarten.
      Ik speel veel poker en daarom hier terecht gekomen.

Ik heb de quiz al helemaal goed gemaakt.

Alleen mijn vraag is ik heb al een acc. van Pokerstars alleen ik heb nog steeds geen $50 ontvangen kan iemand mij hierbij helpen?
      Of moet ik dan een nieuw account aanmaken en zeggen dat ik bij Pokerstars ben gekomen door middel van Pokerstrategy.com, krijg ik het dan wel?

groetjes,
  • 20 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi maarten.
      welkom bij PS.

heb je deze pokerstars account aangemaakt via Pokerstrategy? als dat niet zo is, kun je je start kapitaal niet op deze pokerstars account ontvangen. Je kunt wel je startkapitaal op een van de andere sites (mansion, full tilt, party of titan) ontvangen.
      verder is het wel belangrijk dat je het stappenplan volgt dat gegeven wordt bij elke pokerroom, zodat je dus de juiste bonuscode etc invult. Dit is nodig zodat je account aan Pokerstrategy gelinkt is en je de 50$ kunt ontvangen.
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      Maar stel dat ik dan een nieuwe acc. aanmaak en ik doe bij die 2de pagina van create acc.:

-Pokerstrategy.com
      -pokerstrategy.com-reveng of zoiets.

Moet ik dan 48 uur wachten?

Of is het zo dat ik eerst geld op mijn account moet zetten, en dan pas die $50 ontvang?
      En als ik een bepaald bedrag stort krijg ik $100.

Maar ik heb even geen zin om weer te storten aangezien vorige maand al gestort heb en nog steeds

Real Money: $5326,56 heb.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      uuuh lol?
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      Maar als ik een nieuwe acc. aan maak en ik doe dat volgens die regels krijg ik dan $50?
      na 24uur wachten..?
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door maarten40
      Maar stel dat ik dan een nieuwe acc. aanmaak en ik doe bij die 2de pagina van create acc.:

-Pokerstrategy.com
      -pokerstrategy.com-reveng of zoiets.

Moet ik dan 48 uur wachten?

Of is het zo dat ik eerst geld op mijn account moet zetten, en dan pas die $50 ontvang?
      En als ik een bepaald bedrag stort krijg ik $100.

Maar ik heb even geen zin om weer te storten aangezien vorige maand al gestort heb en nog steeds

Real Money: $5326,56 heb.

Ja een keer prijs gehad bij Sunday Hundred Grand ik was toen 5de.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ten eerste, congratz op dat moooie result in de 100K !

ten 2de, het is niet mogelijk om de 50$ te ontvangen op een bestaande accoutn die niet aan Pokerstrategy gelinkt is.
      Je kun wel kiezen om op een andere pokerroom een account te openen (en dan de stappen volgen) daar kun je wel gewoon je startkapitaal ontvangen.

je kunt je bestaande pokerstars account echter niet meer koppelen. en een 2de account aanmaken op pokerstars zou ik je niet aanraden, als ze erachter komen zouden ze je accoutn kunnen locken (en dat wil je zeker niet nu je daar zon leuk bedrag hebt staan :D )

als ik jou was zou ik een andere pokerroom kiezen om een account te maken.

groetjes
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      haha bedankt voor antwoorden

Ja, dat weet ik heb ik een keer meegemaakt voor ik dit kapitaal kreeg.
      Ik maakte toen telkens een duitse acc. aan zodat ik die $5 kreeg van Intellipoker:P :club: :spade: :heart: :diamond:

Maar toen ze erachter kwamen:

INternal Error (#%@#%@) Please contact support@pokerstars.com

zoiets.. :tongue:
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Maarten40,

Welkom bij PokerStrategy!

Mooi resultaat in de 100K Gtd!

Kijk ook eens bij het nieuws voor de Battle of the Donkeys.
      Hopelijk kun je je kunstje dan nog eens herhalen. ;)
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      hey hallo,

Ik heb even een nieuwe pokerstars account gemaakt (maartenw40) op een andere computer dus ander ip.

Ik heb alles ingevuld zoals het moet.
      Krijg ik dan binnen 48 uur de $50 startkapitaal?

het gebruik van deze account doe ik alleen op de andere computer en het verzenden van de startkapitaal naar mijn goede account gebeurt alleen op de andere computer.

Om een blokkering of ban te vermijden :) .
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      volgens mij krijg je NIETS. je hebt al een account bij stars...
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      hey hallo,

Ik heb even een nieuwe pokerstars account gemaakt (maartenw40) op een andere computer dus ander ip.

Ik heb alles ingevuld zoals het moet.
      Krijg ik dan binnen 48 uur de $50 startkapitaal?

het gebruik van deze account doe ik alleen op de andere computer en het verzenden van de startkapitaal naar mijn goede account gebeurt alleen op de andere computer.

Om een blokkering of ban te vermijden :) .
      ik denk dat als het waar is dat je die 5K hebt gewonnen je nu erg stom bezig bent geweest en voor 50$ 5000$+ op het spel hebt gezet door een 2de account te maken, maar dat is mijn mening.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal begrijp (niet vervelend bedoeld), maar ik denk dat ik eerder al een aardige uitleg en advies gegeven heb :D ; namelijk gewoon voor je pokerstrategy-account een nieuwe pokerroom kiezen waarop je dan je strategypoints kunt verdienen. (we bieden genoeg andere keuzes aan andere pokerrooms.
      Je kunt sowieso niet het startkapitaal direct overzetten naar een andere account, je zult het bedrag eerst vrij moeten spelen. Daar komt bij dat het mij niet verstandig lijkt om wanneer je 2 accounts hebt, ook tussen die 2 accounts transfers te gaan maken (waarom nog eens extra aandacht erop vestigen doro de transfer..). Zeker als je dan voor $50, $5000 op het spel gaat zetten, lijkt me niet de moeite/risico waard.
      Uiteindelijk staat het je natuurlijk vrij om te doen en laten wat je wilt met je startkapitaal nadat je dit hebt vrijgespeeld. Ik kan hier alleen maar iemand een advies geven.

Wanneer je je startkapitaal overmaakt naar je andere account zul je tevens geen strategypoints meer verdienen en dus ook geen toegang meer hebben tot de artikelen/coachings/video's (en evt. silver freerolls etc.)

hopelijk kun je er wat mee :D
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet helemaal begrijp (niet vervelend bedoeld), maar ik denk dat ik eerder al een aardige uitleg en advies gegeven heb :D ; namelijk gewoon voor je pokerstrategy-account een nieuwe pokerroom kiezen waarop je dan je strategypoints kunt verdienen. (we bieden genoeg andere keuzes aan andere pokerrooms.
      Je kunt sowieso niet het startkapitaal direct overzetten naar een andere account, je zult het bedrag eerst vrij moeten spelen. Daar komt bij dat het mij niet verstandig lijkt om wanneer je 2 accounts hebt, ook tussen die 2 accounts transfers te gaan maken (waarom nog eens extra aandacht erop vestigen doro de transfer..). Zeker als je dan voor $50, $5000 op het spel gaat zetten, lijkt me niet de moeite/risico waard.
      Uiteindelijk staat het je natuurlijk vrij om te doen en laten wat je wilt met je startkapitaal nadat je dit hebt vrijgespeeld. Ik kan hier alleen maar iemand een advies geven.

Wanneer je je startkapitaal overmaakt naar je andere account zul je tevens geen strategypoints meer verdienen en dus ook geen toegang meer hebben tot de artikelen/coachings/video's (en evt. silver freerolls etc.)

hopelijk kun je er wat mee :D
      Ja, dat heb ik gedaan omdat ik een keer mee wil doen aan sunday million dus ik wil min. $5000 overhouden terwijl ik voor de sunday million speel.
      Ik krijg dan geen problemen met die andere acc. omdat ze geen bewijs hebben dat die account van mij is.....

Ja maar kijk, het kan wel zo zijn van die silver star freerolls maar die speel ik nu eigenlijk al :D .
      Ik ben al silver star:

Current status: SilverStar
      This month: collected 578 VPP
      This year: collected 2178 VPP

vandaar..

ik hoop dat ik jullie daarmee voldoende heb geinformeerd :)
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      als je die andere account onder een valse naam hebt gemaakt en je gaat daarnaartoe/vandaan transferen krijg je problemen, en bij uitcashen ook op die account lijkt me..
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      ik gebruik die (2nd acc.) maar 1 keer om te transferen meer niet.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik snap het probleem niet zo, maar zal wel aan mij liggen :D ,
      ik blijf erbij dat het het makkelijkst/veiligst is om een andere room te kiezen, maar ok, tis niet mijn geld/accounts etc..

just remember, je kunt niet het startkapitaal ontvangen en dit meteen cashen/transferen (we zijn geen charity organisatie :tongue: ). je zult deze eerst moeten vrijspelen. (ik weet even niet of je op pokerstars ook eerst een deposit moet hebben gemaakt alvorens je een interplayer transfer kan doen)

verder ga ik hier ook geen "illegale" praktijken supporten en ik raad iedereen dit in principe af (zeker als je er 5K mee op het spel zet). maar we leven uiteraard in een vrij land...

succes in de sunday million btw!
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      ik snap het probleem niet zo, maar zal wel aan mij liggen :D ,
      ik blijf erbij dat het het makkelijkst/veiligst is om een andere room te kiezen, maar ok, tis niet mijn geld/accounts etc..

just remember, je kunt niet het startkapitaal ontvangen en dit meteen cashen/transferen (we zijn geen charity organisatie :tongue: ). je zult deze eerst moeten vrijspelen. (ik weet even niet of je op pokerstars ook eerst een deposit moet hebben gemaakt alvorens je een interplayer transfer kan doen)

verder ga ik hier ook geen "illegale" praktijken supporten en ik raad iedereen dit in principe af (zeker als je er 5K mee op het spel zet). maar we leven uiteraard in een vrij land...

succes in de sunday million btw!
      vrijspelen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

vrijspelen?
      je zult eerst 500 base FPP (frequent player points) moeten verzamelen alvorens je het bedrag kan uitcashen.
    • maarten40
      maarten40
      Bronze
      en dan heb ik $50 of meer als ik 500FPP heb, oow niet zo moeilijk toch?? :D

moet dat dan binnen een bepaalde tijd en moet ik dat laten weten?
    • 1
    • 2