5NL AK, flopped trips

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Villain toonde AQ... Wat mij direct deed denken "aaaah, ik kon een monsterpot gewonnen hebben"

Nu, heb ik mijn trips te hard gespeeld?

Absolute Life Poker Turfway 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button cokein87 ($4.99)
      SB Neoken ($9.66)
      BB nikko92 ($6.42)
      UTG LoveChuckNorris ($8.33)
      UTG+1 BBalder ($5.48)
      MP Raybad ($5.06)
      CO-1 kohn0 ($4.94)
      CO NiekamNeidomu ($4.88)

Preflop: Neoken is in the SB with K:diamond: A:heart:
      LoveChuckNorris calls 0.04, 5 folds, Neoken raises to 0.22, 1 fold, LoveChuckNorris calls 0.18.

Flop (0.50) 3:club: A:spade: A:club:
      Neoken bets 0.40, LoveChuckNorris raises to 0.80, Neoken raises to 2.60, 1 fold

Neoken shows K:diamond: A:heart:

Neoken wins 4.30 with Three of a kind, Aces
  • 5 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Prima gespeeld, bizar dat hij past met aas vrouw!
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ja, ik kon ook niet geloven dat hij folde. Ik heb geen stats, maar had wel al een pak notities over deze speler. Hij slowplayed heel graag goeie handen gelijk trips en dergelijke tot een flushdraw ofzo op board komt, dan bet hij pot om zijn hand te beschermen.

Meestal zag ik hem ook steeds minraisen vanaf hij een made hand had. Hier opnieuw maakte hij een minraise waardoor ik zeker was dat ie een aas had, maar dat ie em nog zou kunnen folden had ik niet meer verwacht... rare speler
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Alvast mooi neergelegd van die kerel :)
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      der zijn weinig handen die je verslaan.

(op dit moment ben ik niet bang voor de flush. met nog twee kaarten te komen heb ik genoeg outs om een boat of hoger te halen, en voor de rest negeer ik de flush. ik kan AAA slechts met moeite wegleggen)

als ik bijna de nootjes heb zal ik niet zosnel een beslissing forcen van de tegenstander op de flop. ik wil hem niet uit de pot jagen.
      ik zou zijn raise gecalled hebben en wederom op de turn gebet hebben als het een gewone tegenstander is, als de tegenstander lekker agro is dan zou ik hem ook kunnen checken in de hoop op een bluf. maar beter is een bet.
      pas op de turn zou ik hem reraisen. de pot is daar groot genoeg om een bet te kunnen doen waardoor de pot groot genoeg word om een shove op de river te kunnen maken.

stoere laydown van die knakker
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Nh. Nooit slowplayen met een sterke hand op de lagere limieten ;) Dat hij AQ foldde is gewoon ongelukkig en best wel slecht gespeeld van hem, maar goed.