0.25/0.5 FR ATo

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      PokerStars 0.25/0.50 Hold'em (10 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Preflop: Hero is Button with A, T. MP2 posts a blind of $0.25.
      1 fold, UTG+1 calls, 1 fold, MP1 calls, MP2 (poster) checks, 1 fold, CO calls, Hero raises, 1 fold, BB calls, UTG+1 calls, MP1 calls, MP2 calls, CO calls.

Standaard

Flop: (12.40 SB) 3, 3, T (6 players)
      BB checks, UTG+1 checks, MP1 bets, MP2 calls, CO folds, Hero raises, BB calls, UTG+1 folds, MP1 3-bets, MP2 calls, Hero caps, BB folds, MP1 calls, MP2 calls.

TPTK en ook al zijn er veel opponents, 3 zou niet in hun range moeten zitten. Cap goed of beter wat rustiger aan gedaan?

Turn: (13.20 BB) 8 (3 players)
      MP1 bets, MP2 calls, Hero calls.

Hier had ik moeten raisen? 8h is zo ongeveer 1 van de beste kaarten.

River: (16.20 BB) 5 (3 players)
      MP1 bets, MP2 folds, Hero calls.

Final Pot: 18.20 BB

River raisen? flushdraw complete niet.
  • 3 antwoorden
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Die Preflop-Cap is goed om andere spelers (BB,MP2) uit de hand te krijgen. Het heeft voor BB gewerkt. Anders zal ik hier wachten, de 3-bet alleen calen, en een goeie Turn raisen.

Turn ga ik raisen, en een 3-bet callen.

River alleen callen (of betten).

Een 3 is alleen en hun ranges als iemand A3 gelimpt heeft, of 33, wat wel zijn kan, of 43/32 (niet waarschijnlijk voor MP1, misschien voor BB). Dus jij hebt meestal die beste hand. Jij maag het toch niet overspelen.

Omdat wij hier nooit met een 3 gaan limpen heet dat niet, dat andere dat niet doen. Zij doen het zeker ook niet vaak, maar wel af en toe. Handranges inschatten is heel belangrijk, en werkt vaak, maar niet altijd. Dan mag je niet te crazy beginnen te spelen postflop, alleen omdat die handranges niet kloppen.

Ik heb al heel veel moeten bloeten op boards net als deze ;)

Natuurlijk moet jij een showdown zien, en ook agresief spelen. Maar cap Turn zal TE agresief zijn, denk ik. Deze Turn ga ik toch altijd raisen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Dus ik had turn moeten raisen en rest was ok?
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja.