Einduitslag Titan League

• 5 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Jammer dat ik maar in 1 freeroll kon meedoen, had 2 kunnen zijn zonder de problemen van vorige week. Nuja hopelijk komt die kleine competitie er met die MTT met kleine inleg op pokerstars:p

Greetz elrio
    • dustje
      dustje
      Gold
      jammer dat ik mijn 2de plaats neit kon verdedigen :) ik stond gewoon op sit-out. kon niet spelen ivm met bekerfinale :)

succes gewenst aan de winnaars
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Stoer ik ben gewoon 3e geworden. Had hier totaal niet op gerekend aangezien ik een aantal zondagen niet kon. Ik lees dan ook nu pas iets over de Titan League. Vette actie moet ik zeggen :D
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n
      Stoer ik ben gewoon 3e geworden. Had hier totaal niet op gerekend aangezien ik een aantal zondagen niet kon. Ik lees dan ook nu pas iets over de Titan League. Vette actie moet ik zeggen :D
      Ja Xiqu0n, congratz :p, Zou je niet beter mezelf laten spelen in de Heads-up match :D Aangezien je HU spel toch zo slecht is :D

:D :D
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n
      Ja Xiqu0n, congratz :p, Zou je niet beter mezelf laten spelen in de Heads-up match :D Aangezien je HU spel toch zo slecht is :D

:D :D
      Jij bent evil :P . Mijn HU is ook bagger dus die $11 kan ik sowieso naar fluiten haha. Vooral als ik dadelijk ook nog met mijn pocket A op zo'n lame manier verlies of niet elrio :evil: