Taf vraagje

• likeit27
      likeit27
      Bronze
      Ik heb nu sinds gister 1 member maar die heeft gewoon de link gevold,
      maar ook mijn username ingevuld,
      deze is gelijk zichtbaar in my taf account,

Nou zijn er nog meerdere maar die hebben de link gevold,
      maar niet Mijn username ingevuld.

Weet dat dit geen probleem is,
      maar staan die ook meteen in mijn taf account?

Of duren die een paar dagen of als de qiuz gehaald is?

Bvd :)
  • 19 antwoorden
    • pieter80
      pieter80
      Bronze
      maakt geen verschil.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik maak alleen maar gebruik van de link aangezien vele mij niet kennen en dus ook de username niet weten. En over het algemeen staan ze er de dag na aanmelding op. Af en toe zit er wat vertraging op maar niet meer dan 3 dagen.
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Thnx man,
      Dan zullen ze de link nog wel niet gedaan hebben.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey,

Het is inderdaad zo dat, zoals pcbeem aangaf, het soms even kan duren voordat de lijst geupdate wordt.

Ook het updaten van de punten die je doorverwezen vrienden behaald hebben, loopt altijd een dag of 2 achter met de informatie die zij direct in hun eigen account zien. Het wordt echter wel altijd bijgewerkt.
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Wacht gespannen af:-)

Hoe zit het eigenlijk met mensen die niet uit nederland komen?

Kunnen die ook gebruik maken via mijn link???

En krijgen ze bv alles in engels?

Weet namelijk niet of mijn link alleen door nederlanders gezien wordt.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      in principe zouden ze de pagina direct in het Engels moeten zien, tenzij ze inloggen vanuit Nederland.

Dus je kunt 1 link gebruiken, voor zowel je binnenlandse als buitenlandse tafs.
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Super deluxe dit is zo vet :D

$$$$$$$$$$$$$ :D

Bedankt voor je snelle antwoord:)
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Btw Taf geld alleen naar titan,partypoker,and mansion?

dus geen mogelijkheid voor ft of pokerstars?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door likeit27
      Btw Taf geld alleen naar titan,partypoker,and mansion?

dus geen mogelijkheid voor ft of pokerstars?
      Nee, het laten uitbetalen van geld dat je verdient met TAFfen, Top 20 promoties, etc. komt in een potje dat je kunt laten uitbetalen op Titan, PartyPoker en Mansion inderdaad. Wel zou je dat dan weer kunnen laten uitcashen en alsnog zelf op Stars of FullTilt storten. :)
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Can i transfer This cash to other player?

Dus met ander woorden iemand van hier die daar speelt?
      Is it allowed?

En bedankt voor je reply:)
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      [Nee, het laten uitbetalen van geld dat je verdient met TAFfen, Top 20 promoties, etc. komt in een potje dat je kunt laten uitbetalen op Titan, PartyPoker en Mansion inderdaad. Wel zou je dat dan weer kunnen laten uitcashen en alsnog zelf op Stars of FullTilt storten. :)
      Ik speel zelf al jaren op Party. Nu heb ik me zonet met de 50dollar actie aangemeld op William Hill Poker.

Kan ik nu wel TAFfen en mijn geld ontvangen op mijn party account die niets te maken heeft met pokerstrategy?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey ShovingLoose,

Hier is wel een oplossing voor te vinden. Waarschijnlijk zal PartyPoker het geld wel accepteren, maar je kunt het geld sowieso ook ontvangen op je account van Moneybookers, dus maak je daar geen zorgen over :s_cool:

Ken je veel spelers in je omgeving die willen gaan pokeren, of misschien zelfs al ervaren spelers zijn? Zeker die laatste groep kan ook interessant voor je zijn.

Als je nog vragen hebt, laat het dan zeker even weten... Veel succes met TAF-fen.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Ik heb ook even een vraagje..
      Mag je ook gewoon je familie taffen? Heb wel wat familieleden die van poker houden namenlijk :facepalm:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ja hoor geen probleem, grote kans dat je met huisgenoten een ID-check krijgt maar het is mogelijk als jij het allemaal maar netjes aangetoond kan worden!!
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Ja hoor geen probleem, grote kans dat je met huisgenoten een ID-check krijgt maar het is mogelijk als jij het allemaal maar netjes aangetoond kan worden!!
      Ja precies maar dat komt wel goed!
      Heb aardig grote familie met veel 18+ers, even kijken of ik er een paar hierheen kan lokken!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Briathos
      Heb aardig grote familie met veel 18+ers, even kijken of ik er een paar hierheen kan lokken!
      Goed om te horen. Zoals pcbeem al aangaf, bestaat dan de kans dat ze een ID-check moeten doen. Misschien is het een idee om dat vooraf even te vertellen en even uit te leggen waarom de check soms noodzakelijk is. Dan komen ze niet voor een verassing te staan. :)
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Oorspronkelijk gepost door Briathos
      Goed om te horen. Zoals pcbeem al aangaf, bestaat dan de kans dat ze een ID-check moeten doen. Misschien is het een idee om dat vooraf even te vertellen en even uit te leggen waarom de check soms noodzakelijk is. Dan komen ze niet voor een verassing te staan. :)
      Inderdaad! Denk dat ze hier wel aan mee willen werken! Zal het deze week eens voorstellen..
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey ShovingLoose,

Hier is wel een oplossing voor te vinden. Waarschijnlijk zal PartyPoker het geld wel accepteren, maar je kunt het geld sowieso ook ontvangen op je account van Moneybookers, dus maak je daar geen zorgen over :s_cool:

Ken je veel spelers in je omgeving die willen gaan pokeren, of misschien zelfs al ervaren spelers zijn? Zeker die laatste groep kan ook interessant voor je zijn.

Als je nog vragen hebt, laat het dan zeker even weten... Veel succes met TAF-fen.
      Ik heb geen moneybookers account. Zal binnenkort even kijken wat daar de voordelen van zijn. Hoor al jaren mensen over Moneybooker/Netteller maar ik heb nooit uitgezocht wat het voordeel daarvan is.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      1 groot voordeel je kunt vrij eenvoudig met geld tussen rooms schuiven zodat je van reload bonussen e.d. kunt profiteren.