trapped

• resa7075
      resa7075
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)
      SB:
      $1,65
      UTG+1:
      $9,58
      UTG+2:
      $3,50
      MP1:
      $6,02
      MP2:
      $1,15
      MP3:
      $12,18
      CO:
      $10,41
      Hero:
      $1,90
      BU:
      $9,11

0,05/0,10 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 7:heart: , Q:club:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls $0,10, 6 folds, Hero checks.

Flop: ($0,25) 7:club: , A:heart: , 3:diamond: (2 players)
      Hero checks, UTG+2 checks.

Turn: ($0,25) K:heart: (2 players)
      Hero checks, UTG+2 checks.

River: ($0,25) Q:diamond: (2 players)
      Hero checks, UTG+2 bets $0,25, Hero raises to $1,00, UTG+2 raises to $3,40 (All-In), Hero raises to $1,80 (All-In).

Final Pot: $5,45

Results follow (highlight to see):
      UTG+2 shows [ Ac, Ks ] two pairs, Aces and Kings
      Hero shows [ 7h, Qc ] two pairs, Queens and Sevens
      UTG+2 wins $1.60 USD with two pairs, Aces and Kings.
      UTG+2 wins $3.66 USD with two pairs, Aces and Kings.
  • 7 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      wat je had moeten doen is dit.

bet flop, na raise fold <= (meestal kun je de pot hier stealen)

als call <=

turn bet 2/3 pot, na raise fold <= ( soms kun je hier de pot oppakken omdat iemand dan gaat denken dat je echt die A hebt helaas denken fishs niet te veel na... dus ik weet niet zeker of 2/3 pot betten hier goed is. Heads up doe ik dit anders meestal wel gewoon.)

als call <= ( ik zou hem hierna opgeven (als ik niet verder improve)

river bet bet 1/2 pot, na raise fold. <= ( Ik zie geen straat geen flush, dus het is of een setje of two pair die geslwoplayed zijn. Dan heb je een paar mogelijkheden: 73, A7, A3, K7, K3, 77, 33 <= ( die passen prima in de range. Helaas beat je alleen 1/7 van deze handjes en het is ook nogis heel onwaarschijnlijk dat iemand besluit met 73 te limpen (nee zelfs fish niet)... Een bluff sluit ik hier uit.. die zou na deze lijn niet vaak gedaan worden)

ik denk dat dit het beste is... (weet ik niet 100% zeker maar dit zou ik doen)

post no limit handjes volgende keer in de NLHE sectie
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Volgens mij is hier weinig aan te doen met de short stack strategy.
      Hij speelde met 1,9 $, dus no way dat hij met een middenpaar mag betten op de flop.
      Op het einde hebt ge een gemaakte hand en is er geen folden aan. Ge moest wel betten en niet check-raisen. Maar ge blijft wel pot committed, hoewél ge tegen een grote raise op uw bet op de river mss wel kunt folden (twee pair is een gemaakte hand voor SSS op de flop, maar daarom mss nog niet op de river)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hij is volgens mij helemaal niet sstacked
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SonicXT
      Volgens mij is hier weinig aan te doen met de short stack strategy.
      Hij speelde met 1,9 $, dus no way dat hij met een middenpaar mag betten op de flop.
      Op het einde hebt ge een gemaakte hand en is er geen folden aan. Ge moest wel betten en niet check-raisen. Maar ge blijft wel pot committed, hoewél ge tegen een grote raise op uw bet op de river mss wel kunt folden (twee pair is een gemaakte hand voor SSS op de flop, maar daarom mss nog niet op de river)
      ten tweede moet je altijd 2/3 pot betten als je heads up bent met sss... dacht ik.
    • resa7075
      resa7075
      Bronze
      Het was meteen het eerste handje, ik wilde ff kijken wat er gebeurde, niet meteen aggressief erin vliegen en stelen. Daarbij had ik het idee dat hij na de river wilden stelen en dus gooide ik 4xraise ertegenaan met two pair, gewoon vette pech dat hij liep te slowplayen tegen de BB, daarna was ik overtuigd van AA, niet van AA KK :(
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      maar dude

als je verwacht dat hij stealt denk je dan dat ie een reraise dan nog gaat callen??? nee dus.

Lekker callen dan.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

k sluit me bij het verhaal van SonicXT aan, wel zelf betten op de river en wanneer je flink gereraised wordt dan folden. Jouw 2 pair hoeft hier niet heel sterk te zijn, tenzij je een duidelijke read hebt op de tegenstander.

Jammer dat villain hier zat te slowplayen. lullig is het wel.