bankroll management advies nodig.

• NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik heb op pokerstars een bankroll van ongeveer $65 Ik wil daarmee graag sit&go's gaan spelen. Ik vind de turbo toernooitjes eigenlijk niet zo fijn, dus blijven er voor mij 2 keuzes over.

of de $1+$0.20
      of de $5+$0.50

hetlijkt mij vrij moeilijk om de 20% rake op de lange termijn te kunnen verslaan. aan de andere kant is mijn bankroll niet groot genoeg voor de $5+$0.50 Wat adviseren jullie? het risico nemen broke te gaan met 12 buyins, of proberen de 20% rake te verslaan met 60 buyins?
  • 3 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      probeer eerst de rake te verslaan.
      12 buy ins is niet heel veel en er zijn zelfs swings van 100 buy ins dus
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      die rake is te verslaan. Hoezo weet ik dat? Ps.de heeft geexpirimenteert met deze buy in, en is erachter gekomen dat je het kunt verslaan met de ontwikkelde strategie, die zelfs voor beginners speelbaar is. Dus ik zou zeker voor de 1$ gaan.

Daarbij... Ik heb toen ik begon ZONDER artikelen 1+.25$ s&g's gespeeld, en heb daarmee mijn bankroll naar ~200$ gekregen, waarna ik 2.25$mtt ben gaan spelen. Wel had ik natuurlijk uit andere bronnen informatie gehaald (google vooral) over bijvoorbeeld icm etc. De sss SHC lijkt vrij veel op de s&g SHC, dus met lowblinds play had ik ook niet echt problemen.

Als je kan withdrawen van de site waar je nu zit, dan zou ik dat echter wel doen, en bij mansion depositten, want daar schijnt (bind me er niet op vast) 1+.1$ s&g's te zijn. En als je daar wint, dan ga je echt als een speer.

Anyway, ik hoop je dan iig donderdag te zien. Enerzijds omdat ik hoop dat ik nu eindelijk eens beter word, want ik ben nu potd**** al bijna een week ziek, en anderzijds, omdat ik zal proberen bij de basis te beginnen, en een goede en makkelijke strategie zal uitleggen om te winnen, en marginale situaties te voorkomen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      ben inderdaad eerst op 1+0.20 gaan spelen, dat was eigenlijk erg makkelijk. er zitten daar enorme donks. ik had daar over 10 sit$go's een gemiddelde winst van ongveer 80 cent per sit&go. Ik heb er wel rekening mee gehouden dat dat een upswing zou kunnen zijn.