mn handje vd dag :D

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Jullie zouden hem waarschijnlijk raisen, ik limp er liever mee middle pair. Tis een mooi handje waar ik graag een setje mee hit met veel spelers erin. Wil ze niet wegjagen
      En wat een flop, wel lastig dat de flush speelde, ty turncard!

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 9:club: , 9:heart:
      MP2 folds, MP3 calls $0,04, CO calls $0,04, Hero calls $0,04, SB calls $0,02, BB checks.

Flop: ($0,20) 3:spade: , 6:spade: , 9:diamond: (5 players)
      SB bets $0,04, BB folds, MP3 calls $0,04, CO calls $0,04, Hero raises to $0,20, SB raises to $0,36, MP3 calls $0,32, CO calls $0,32, Hero raises to $0,80, SB raises to $1,24, MP3 calls $0,88, CO calls $0,88, Hero raises to $2,07 (All-In), SB calls $0,83, MP3 calls $0,83, CO calls $0,83.

Turn: ($8,48) 6:club: (3 players)
      SB checks, MP3 bets $0,50, CO calls $0,50, SB calls $0,50.

River: ($9,98) 5:spade: (3 players)
      SB checks, MP3 checks, CO bets $0,40, SB calls $0,40, MP3 calls $0,40.

Final Pot: $11,18
  • 12 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      lol, wat een minraise festijn :)

btw: speel jij SSS of BSS?
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      jah lekker he :D ,

zat later tegen zon maniac, waar ik sowieso niet echt van houdt in bb met A9, die 3 op de 4 handen raised en iedereen had gefold en ik had voor mezelf zoiets van als ik die aas hit op de flop crai.

dus dat gebeurde, mr called. heeft hij JK voor de straight 80/20 de kansen... zo verschrikkelijk ziek. Werd er niet goed van dat ik uit frustratie met 2 pair de straight allin callde. Helemaal met mn gedachte bij die vorige hand. dus weg de boel. heh was er ziek van.

Ik vind dat echt geen zak aan die types die alles moeten raisen ook nog eens niet wegleggen en dan uit sucken.

Maar ik speel Bss ja, 50BB gewoon NL4, moet nog 3,14 dollar verdienen om eindelijk eens die 150 dollar over te gaan.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Het is echt aan te raden BSS met full buy in te spelen hoor.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      ja ze zeggen het,

ik heb altijd zoiets van, veel aan tafel ook veel te verliezen, zitten zoveel spelers die je nog weleens voor het blok gooien. Die spelen of het speelgeld is.

Op deze manier kan ik gemakkelijker allin gaan terwijl ik toch nog interessante bets kan plaatsen hetzij voor blufs. Jij speelt wel full buyin he? Zag je volgens mij 1 x bij me ad tafel bij titan poker. Hoe gaat t met jouw BR nu? las dat je paar nare handen tegenhad geloof ik laatste tijd?
      Ik sta nu 148,62 dollar op PP en 51 euro op titan, maar titan poker gaat een stuk makkelijker valt me op.

(Op pp heb je van die aggro fishes die op zon kutmanier uitsucken en me op tilt krijgen :P haha) GL
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      je moet niet spelen om niet te verliezen, je moet spelen om te winnen en dan win je meer met full buyin

groeten
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      kvind dat lastig met zon joekel van een stack, ben een stuk defensiever gaan spelen sinds mijn enorme downswing.

kmerkte wel dat je wat meer respect krijgt als je >5 speelt, maar thats all. als t NL10 was zou ik het misschien wel prettiger vinden, maar voorlopig ben ik zo wel tevreden. Khou niet zo van die swings, dan maar wat meer handjes spelen.

Maar zeker iets voor in de nabije toekomst
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martyk32
      ja ze zeggen het,

ik heb altijd zoiets van, veel aan tafel ook veel te verliezen, zitten zoveel spelers die je nog weleens voor het blok gooien. Die spelen of het speelgeld is.

Op deze manier kan ik gemakkelijker allin gaan terwijl ik toch nog interessante bets kan plaatsen hetzij voor blufs. Jij speelt wel full buyin he? Zag je volgens mij 1 x bij me ad tafel bij titan poker. Hoe gaat t met jouw BR nu? las dat je paar nare handen tegenhad geloof ik laatste tijd?
      Ik sta nu 148,62 dollar op PP en 51 euro op titan, maar titan poker gaat een stuk makkelijker valt me op.

(Op pp heb je van die aggro fishes die op zon kutmanier uitsucken en me op tilt krijgen :P haha) GL
      Op het moment gaat het echt niet goed met mn bankroll. Toen ik een maand geleden begon op titan ging alles vlot. Niet dat ik zelf veel suckouts had ofzo, maar ik kreeg er ook niet veel tegen. In 2 weken tijd vlotjes van 50$ naar 150$ gegaan en daarna downswing gehad naar 125$. Ik zit nu al wekenlang te jojo'en tussen 120$ en 150$ terwijl ik nu (imo) zelf al beter speel dan die eerste weken...

Anyway, gij speelt eigenlijk gewoon met halve buy in omdat ge bang bent veel te verliezen. Wees niet bang, downswings kunnen gebeuren, als je weet dat je beter bent dan de meesten op dit niveau moet je durven spelen met full buy in, dan kan je er het meest uithalen.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Converteer aub je handen, dat maakt het overzichtelijker :)

Met 40BB's spelen is geen goede strategie: je stacksize wordt net heel oncomfortabel in bepaalde situaties waar je bvb. multiway zit met draws. Als je merkt dat je met scared money aan tafel zit, speel dan gewoon SSS.
      Raisen met 99 is hier eigenlijk verplicht: je hebt 2 limpers die je laat drawen naar een hand die je verslaat, en je zal niet vaak genoeg je set hitten en iemand stacken om profitabel te setminen, en bovendien heb je de button dus zit je altijd in positie.

Wat de hand zelf betreft: die heb je goed gespeeld.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      texas grabem was het geloof ik, ik heb hem niet op deze computer staan.. zal eens op zoek gaan of ik hem ergens kan downloaden.

Met die 99 -> ik zie het zo: Je kunt hem raisen en die blinds en limpers oppakken of je kan callen en later folden zonder je set en met lagere kaarten raisen. Ik heb zelf eigenlijk liever 1 vette pot dat van die kleintjes als een echte hand heb raise ik ze er wel uit jj en beter. Moet wel bekennen soms raise ik hem ook weleens maar ik call er ook net zo graag mee. Met zijn 5en in de pot geeft een mooie pot meestal en juist omdat je de button bent moet eerst iedereen beslissen of ze meegaan waarna jij er nog evt. over kan gaan. Nu was dit natuurlijk een ideale situatie. Zaak was natuurlijk om dat geld van alle 4 erin te krijgen en anders komt de flush maar, maar tis supervruchtbaar met topset tegen 4 lui allin staan. Dit was zon droom scenario, zag je ook die 86 ertussen :D hahaha. Wat zal die blij op de turn geweest zijn.

Maar is dat niet meer iets voor vanaf NL10?...99 raisen op de button. ik bedoel dan heb je nu 16 ct....? wordt je niet echt vrolijk van toch? Tis wel leuk, maar lang niet alle types kun je eruit raisen en dan kan 1 overkaart je flink in de shit brengen. Tis me een beetje te weinig, ik verlies liever die 4 ct, zonder mijn setje of een vette pot. Plus ze maken af en toe rare sprongen daar als je raised.

Hey neoken, Das echt minder, zeker, had het zelf ook een hele lange tijd tussen de 100 en de 90... en hoe meer je wilt, hoe lastiger het wordt. En hoe zuurder het is als het maar zo doorgaat. Jij speelt al een hele tijd op titan geloof ik, ruil bij het eerste beste moment je punten in voor geld, is goed voor de motivatie en zet jezelf niet teveel onder druk, is mijn advies. Heeft mij geholpen tenminste. Maarja altijd makkelijk zeggen als je zelf lekker gaat. I know. Zag je aan die tafel anders lekker erover heen bulderen, iets van 10d of meer had je toen.

Anyway GL en spreek je weer bij het posten! Gr
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      voila timor
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      So pretty... :]
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martyk32
      voila timor
      Beter zo, nu vind ik het ook leuk om te lezen ;) Ik moet eerlijk zeggen, dat als een hand niet geconverted is, dat ik (en waarschijnlijk met mij, een hoop anderen) de hand niet of nauwelijks lezen......

Dus echt perfectomundo zo!! :D